בריאות

הסופה "ברברה" מכה בישראל: בן 10 נפצע קשה מקריסת עץ

הסופה "ברברה" ממשיכה להכות בישראל: בן 10 נפצע הערב מפגיעת עץ שקרס כתוצאה מהרוחות - מצבו קשה והוא הובהל לבית החולים בלינסון כשהוא מונשם. בנוסף, נזק כבד נרשם בחיפה, באשדוד פיגומים קרסו באתר בנייה כתוצאה מהרוחות העזות, ובתל אביב רכבים שחנו בצד הכביש נמחצו על-ידי עץ שקרס. מחר צפוי להיות קשוח אף יותר
מערכת ice |  1
סופה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי ינואר מהיבשים שידעה מדינת ישראל בתולדותיה, הגיעה היום (שני) הסופה "ברברה" מיוון והכתה בעוצמה בישראל. שלג בצפון, גשמים בכל רחבי הארץ – ורוחות שהותירו נזקים רבים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולהביא לכם את כל האירועים המשמעותיים שקרו בעקבות הסופה ביממה האחרונה, ואת מה שעוד עתיד לקרות.
בחיפה - נרשמה הפסקת חשמל אזורית שנפתרה לאחר כמה שעות, דוד שמש קרס ופער חור בתקרה, כשעל פי תיעודים הרכבלית בעיר התנדנדה ונראית חסרת יציבות לחלוטין.  באשדוד פיגומים קרסו באתר בנייה כתוצאה מהרוחות העזות, ובתל אביב רכבים שחנו בצד הכביש נמחצו על-ידי עץ שקרס כאשר במזל גדול לא היו נפגעים באזור.
במד"א דווח על ילד בן 10 שנפצע הערב מפגיעת עץ שקרס כתוצאה מהרוחות - מצבו קשה. הילד הובהל לחדר טראומה בבית החולים בילינסון בעודו מונשם, משפחתו נמצאת לצדו בבית החולים. לאחר שמצבו יתייצב הוא יועבר להמשך טיפול במרכז שניידר לרפואת ילדים. עיקר הנזקים שנרשמו עד כה נגרמו כתוצאה מעוצמת הרוח, שהגיעה עד ל-100 קמ"ש.
אבל זה עוד כלום לעומת מה שמצפה לנו מחר, שם הסערה תגיע לשיאה, עם היום הקר ביותר שיפקוד את ישראל בחורף הנוכחי. הגשם ישטוף בהפוגות את ישראל – מהצפון ועד לקו באר שבע. משעות אחה"צ המשקעים צפויים להתרחב גם לנגב. כל זאת בליווי רוחות חזקות וטמפרטורות נמוכות במיוחד. קיים סיכוי לשיטפונות גם מחר.
כמו כן, השלג צפוי להמשיך לרדת בחרמון, בצפון הגולן ובפסגות גבוהות בהרי הצפון (כאלה שפסגתם גבוהה מ-900 מטרים) עוד מסבירים בשירות המטאורולוגי כי ייתכן שלג גם בפסגות הרי המרכז (בעיקר באזור השומרון), שגובהם עולה על 1000 מטרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה ברבורים
    מיקי 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד חורף ישראלי סטנדרטי עצים נופלים נשברים בכל חורף אני זוכר שלפני 20 שנה נפל דוד שמש בשכונה שלי ואף אחד לא דיבר על זה אבל עכשיו שצריך להכין את דעת הקהל לחוקים שקשורים "להתחממות גלובלית" אז מדווחים על כל עץ שנופל נותנים שמות לכל שבר ענן בתוך מספר שנים תבינו למה ברברו לכם את המוח
    סגור