בריאות

נזקי הניתוחים בטורקיה נחשפים: זה מה שקרה למשפחה שלמה

רק במהלך השבוע האחרון משפחה של ארבע מטופלות אושפזה בבית החולים איכילוב לאחר שהן עברו ניתוחים קוסמטיים בטורקיה, וזה לא הכל
מערכת ice |  1
טיפול שיניים (צילום קובי גדעון פלאש 90)
מדוע לא לבצע את הניתוחים בטורקיה? משפחה אחת הסבירה זאת בדיוק. רק במהלך השבוע האחרון משפחה של ארבע מטופלות אושפזה בבית החולים איכילוב לאחר שהן עברו ניתוחים קוסמטיים בטורקיה, כך פרסמה הערב (ראשון) יולן כהן בחדשות 12.
 בנוסף לארבעת המטופלות, ביומיים האחרונים גם אושפזו שתי נשים נוספות בביה״ח. המטופלות הללו עברו ניתוחים פלסטיים בטורקיה, חזרו לארץ, סבלו מסיבוכים ואושפזו במחלקה לכירורגיה פלסטית באיכילוב.
רק לאחרונה הובהרה הסכנה לגבי טיפולי שיניים שכידוע, הם דבר לא זול בישראל. לאור העובדה הזו, רבים מחפשים פתרון יותר משתלם יותר מחוץ לגבולות הארץ והטרנד האחרון והנפוץ - הוא לבצע את הטיפולים בטורקיה. כן, כן, המדינה שמפורסמת בגין השתלות השיער, לאחרונה עולה גם בפופולאריות מבחינת טיפולי השיניים, אך ורק כי מדובר בתהליך מאוד זול ביחס לארץ, אך על פי העדויות - האיכות היא בהתאם.
על פי עדויות של אנשים שעברו את החוויה, במקרים רבים, רופאי השיניים המקומיים אינם דוברי אנגלית, ההרדמה לא נעשית באופן מקצועי, כך שהטיפולים גורמים לכאבים עזים וגם החומרים שבהם נעשה השימוש הם זולים יותר, כאשר במקום לשים ציפוי חרסינה, הרופאים במדינה משתמשים בכתרים, אותם הם משייפים בהמשך, מה שמקנה נראות לא הכי אסתטית בלשון המעטה.
יו"ר הסתדרות רופאי השיניים בישראל, ד"ר ליאור קצף, מסר בנושא: "בעוד שבארץ יש פיקוח הדוק של משרד הבריאות על הטיפולים ועל הצוות הרפואי, שם אני לא בטוח שזה קיים בכלל. אנשים רוצים לחסוך אבל בסופו של דבר אני חושב שהם מסכנים את עצמם. אם יהיו סיבוכים - אף רופא שיניים בארץ שמכבד את עצמו לא יסכים לטפל בהם, לקחת סיכון ולתקן מחדלים של רופאים מטורקיה. פה בארץ לכל רופא יש כיסוי ביטוח למקרה של רשלנות או מחדלים. הישראלים חושבים על הצד הכלכלי אבל לא על ההשלכות שייגרמו להם בעתיד. היו מקרים של ישראלים שחזרו מטורקיה עם נזקים בשיניים והם מצטערים על כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי קטע
    יצחק 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם יאשימו את המדינה על מה שקרה להם
    סגור