בריאות

מזעזע: גבר בן 47 נהרג מפגיעת ברק בשרון

מזעזע: גבר בן 47 נמצא על ידי בני משפחתו כשהוא ללא הכרה בקיבוץ העוגן שבשרון, כאשר על פי החשד הראשוני עולה כי הוא נפגע מברק, כשהוא נמצא עם כוויות קשות וללא דופק ונשימה. צוותי מד"א שנלחמו על חייו נאלצו לקבוע את מותו
מערכת ice | 
זירת האירוע בעוגן (צילום דוברות מגן דוד אדום)
מזעזע: גבר בן 47 נמצא היום (חמישי) על ידי בני משפחתו כשהוא ללא הכרה בקיבוץ העוגן שבשרון, כאשר על פי החשד הראשוני עולה כי הוא נפגע מברק, כשהוא נמצא עם כוויות קשות וללא דופק ונשימה. לאחר כמעט שעה של פעולות החייה מתמשכות, צוותי מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותו.
צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה החלו לבצע בו פעולות החייה, שנמשכו כאמור שעה שלמה בה הם ניסו להילחם על חייו, אך לצערם הרב ללא הצלחה. הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 16:16, זאת בזמן שנמצא על ידי משפחתו.
הפרמדיקים של מד"א עידן שינה ועומר פקר סיפרו: "הביאו אלינו את הגבר לחבירה באמצעות טרקטורון, סיפרו לנו שמצאו אותו בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא סובל מכוויות בגופו וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי".
בתוך כך, מוקדם יותר התקבל דיווח על שריפת דירה מפגיעת ברק במושב נהלל. למקום הוזנקו 3 צוותים מתחנת נוף הגליל בפיקודו של רב רשף רוני פרץ. עם הגעת הצוות הראשון התברר שהברק פגע בגג רעפים, והפגיעה גרמה לנזק רב ואף קורות העץ החלו להתלקח. הצוותים עלו לגג הדירה והחלו לפרק את הרעפים על מנת להגיע למוקד הבעירה. הלוחמים פעלו לכיבוי סופי ומנעו מהאש להתפשט לכל הבית. לא היו נפגעים באירוע, אך נזק רב נגרם לדירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה