בריאות

כוכבת האח הגדול ניצלה ממוות? זה הנזק שגרמה תאונת הדרכים

אור שפיץ שעברה תאונת דרכים, סיפרה בדמעות בלתי נשלטות: "אני פשוט לא יכולה לסבול יותר את ההתנהגות בכביש של נהגי האוטובוס, אני פשוט כמעט נמחצתי כרגע למוות על ידי נהג אוטובוס". חודש אחרי האירוע היא חשפה שהיא סובלת מפריצת דיסק חמורה
מערכת ice | 
אור שפיץ
כוכבת האח הגדול לשעבר, אור שפיץ בוודאי ידעה שהכבישים בישראל הם לא המקום הבטוח ביותר שיש, שכמעט כל נסיעה יכולה לסכן את חיי הנהגים והנוסעים, אבל לפני כחודש הקונדיטורית חוותה על בשרה את החוויה להיות שניות ממוות. אלא, שהיום (רביעי) היא חושפת שהיא נותרה עם נזק של פריצת דיסק.
שפיץ שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות אחרי התאונה כשהיא לא מפסיקה לבכות, כי היא כמעט נמחצה למוות על ידי נהג אוטובוס לכאורה. לטענתה של שפיץ, הפגיעה ברכבה קרתה בגלל נהג האוטובוס שסירב להחליף איתה פרטים כביכול.  

שפיץ, שהעבירה את הלילה אצל הוריה בבית, סיפרה בדמעות בלתי נשלטות: "אני פשוט לא יכולה לסבול יותר את ההתנהגות בכביש של נהגי האוטובוס, אני פשוט כמעט נמחצתי כרגע למוות על ידי נהג אוטובוס".
עוד סיפרה: "הוא פשוט נסע לא היה איכפת לו, עפו לי חלקים מהרכב, הייתי בהלם, והוא המשיך לנסוע. אני עוצרת לידו ברמזור ואומרת לו שמת לב שכמעט מעכת אותי והוא אומר לי את מטומטמת, נכנס לי לנתיב מתעלם מהעובדה שיש וד רכבים בכביש, מתחננת אליו שירד להחליף איתי פרטים ומוצאת את עצמי יורדת ומפחדת באמת שהוא לא יעיף לי איזה כף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה