בריאות

נתניהו עבר הליך רפואי, דרעי החליף אותו כראש הממשלה בפועל

עוד לא ברור אם אריה דרעי יוכל להמשיך לכהן כשר בעקבות הדיון בבג"צ, אבל הבוקר הוא זכה לכהן כראש הממשלה בפועל למשך זמן קצר. זאת בעקבות בדיקת קולונוסקופיה תחת טשטוש שעבר רה"מ נתניהו
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הבוקר (שישי) הליך רפואי קצר, אשר במהלכו מי שמילא את מקומו כראש ממשלה בפועל היה יו"ר ש"ס ושר הבריאות והפנים, אריה דרעי.
נתניהו הגיע הבוקר לבבית החולים שערי צדק בירושלים לבדיקת קולונוסקופיה שתוכננה מראש, תחת טשטוש. בהתאם להסכמים הקואליציוניים ולראשונה מאז הושבעה הממשלה, את סמכויותיו קיבל לזמן קצר אריה דרעי, המוגדר כ"משנה" לראש הממשלה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "הבוקר עבר ראש הממשלה נתניהו בדיקת קולונוסקופיה שגרתית שנערכה בבית החולים שערי צדק. בזמן הבדיקה היה ראש הממשלה תחת טשטוש ואת מקומו מילא המשנה לראש הממשלה השר אריה דרעי, בהתאם להסכמים הקואליציונים.
"את הבדיקה ביצעו מנהל מח' הגסטרו פרופ' ערן גולדין, המרדים פרופ' יעקב גוזל, ד"ר דן ליבובסקי, האחות גלית פרס, בליווי רופאו האישי של ראש הממשלה, ד"ר צביקה ברקוביץ. בבדיקה נמצאו שני פוליפים קטנים, בעלי מראה שפיר, שהוסרו בשלמותם במהלך הבדיקה. הבדיקה הסתיימה. בריאותו של ראש הממשלה מצוינת והוא חזר לפעילות מלאה".
אתמול החל הדיון בבג"ץ בעתירות נגד מינויו של אריה דרעי לשר, לאחר שהוגשו עתירות נגד המינוי. זאת לאור הרשעתו לפני כשנה בעקבותיה הוטל עליו עונש מאסר על תנאי. הקואליציה החדשה תיקנה את חוק יסוד הממשלה פרסונלית כדי שיהיה אסור למנות רק מי שהוטל עליו עונש מאסר בפועל - ובכך לחלץ את דרעי מפסילה אפשרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה