בריאות

התור לאהבה: ספיד דייטינג ייחודי למתמודדי נפש

באירוע הספיד דייטינג הייחודי, שנערך על ידי עמותת איכות בשיקום, נכחו כ-100 מתמודדים שנפגשו עם מספר בני ובנות זוג - ונמצאו 10 התאמות
מערכת ice | 
ספיד דייטינג למתמודדי נפש (צילום דניאל סיליס)
היוזמה להפקת אירוע הספיד דייטינג למתמודדי נפש עלתה במסגרת סדנת זוגיות שקיימו אפרת ברייטמן, מנהלת מקצועית בעמותת איכות בשיקום ואורלי ירון, מטפלת רגשית, שנועדה לתת למתמודדים כלים לתקשר עם בני זוג למרות הקושי הנפשי לאהוב ולמצוא זוגיות מתאימה. האירוע הראשון הוכתר בהצלחה ויש ביקוש לאירועים נוספים! במהלך האירוע הספיד דייטינג הייחודי שנערך על ידי עמותת איכות בשיקום נכחו כ-100 מתמודדים, שנפגשו עם מספר בני ובנות זוג ונמצאו 10 התאמות.
אפרת ברייטמן סיפרה לנוכחים "האירוע הייחודי נוצר מצורך של מתמודדים רבים למצוא זוגיות ומתוך רצון שלנו לאפשר לכלים ולידע לפגוש אפשרות ממשית למפגשי הכרות פיזיים שיובילו לזוגיות. ואנו כבר רואים תוצאות בשטח". הסטנדאפיסטית והעיתונאית חגית גינזבורג שמחה את הנוכחים במופע סטנד-אפ משעשע ושנון, במהלכו סיפרה לקהל שהיא חווה דיכאון וחרדה והסטנד-אפ מסייע לה. לכן חשוב היה לה להופיע באירוע ולקדם את נושא בריאות הנפש. אחד המשתתפים שיתף: "פגשתי שלוש בחורות שאשמח לפגוש שוב, אני שמח על ההזדמנות להכיר בת זוג במסגרת אירוע מאורגן ומושקע עבורנו".
האירוע התקיים בהתנדבות של גורמים שונים: מסעדת "סעידה" ובעליה גיא בסאני ואולי ברכה, שאירחו ברוחב לב את משתתפי האירוע. המאפרת צמרת יוסף איפרה את המשתתפות להנאתן הרבה. האירוע צולם ותועד ע"י הצלמת טל פרידמן ואת מסיבת הריקודים העליזה הפעיל הדי.גי ליאור דותן - Dj stray cat.
עמותת "איכות בשיקום" נותנת מענה נרחב של שירותי שיקום לאנשים המתמודדים עם מחלה נפשית. השירותים כוללים דיור, תעסוקה, ייעוץ והכוונה למשפחות. העמותה שמה את הדגש על שיקום החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, מציאת חוסן, משמעות והגשמה. הפעילות מתבצעת בעבודה משותפת, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש, של שלושה גורמים: המתמודד, המשפחה הגרעינית וגורמי הטיפול והשיקום. תהליך השיקום מובנה במטרה להעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה