בריאות

תעלומה: גופתו של הרופא שנעדר נמצאה בתוך בריכה קפואה

רופא ממישיגן, שנעדר החל מהשבוע שעבר, נמצא ללא רוח חיים בבריכה קפואה ליד ביתו. במשטרה מעריכים שהוא מת זמן קצת לאחר שיצא מביתו, סיבת המוות אינה ידועה
מערכת ice | 
בולק פיאן (צילום פייסבוק)
רופא ממישיגן, ארצות הברית, שנעדר מהשבוע שעבר, נמצא ללא רוח חיים בבריכה קפואה ליד ביתו אתמול (שלישי) בשעות אחר הצהריים. צוללנים שנקראו למקום משכו את גופתו של הרופא, בולק פיאן, מהבריכה הקפואה. סיבת המוות עדיין אינה ידועה.
הרופא נעדר החל מיום חמישי. המשטרה, שחקרה את האירוע, הוציאה ממצלמות האבטחה שבביתו תיעוד שמראה כי הוא יצא ביום חמישי באזור שעות הצהריים ומאז עקבותיו נעלמו. כלבי משטרה, מל"טים ושוטרים ערכו חיפוש נרחב ביערות סביב ביתו של פיאן, לפני שהרשויות חתכו חורים בקרח המכסה את הבריכה בה נמצאה גופתו.
ממחלקת בטיחות הציבור נמסר כי "הבלשים מאמינים שד"ר פיין כבר היה מת עוד מיום חמישי ולפני הדיווח על כך שהוא נעדר, זאת בשל תנאי מזג האוויר ביום שבו עזב את מגוריו והעובדה שהיה במים". 
חברתו של פיאן, ניקול קייזר, אמרה שפיאן, שעבד בבית החולים הנרי פורד, הוריד אצלה את כלביו בסביבות השעה 8 בבוקר ביום חמישי וצפוי היה לאסוף אותם באותו לילה. עוד מסרה כי זה "לא אופייני" בשבילו לחזור הביתה אחרי העבודה מבלי להביא את כלביו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה