בריאות

בשורה לחולי לב-ריאה: טכנולוגיה פורצת הדרך לאיזון רמות החמצן

חברת אינספירה מפתחת את טכנולוגיית Augmented Respiration Technology, טכנולוגיה פורצת הדרך המיועדת לאזן את רמות החמצן של מטופלים. מוצר הדגל של החברה, INSPIRA ART system עשוי לאפשר למטופלים להימנע מהנשמה פולשנית להישאר ערים במהלך הטיפול
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
אינספירה טכנולוגיות, חברת טכנולוגיות מתקדמות בתחום התמיכה הנשימתית הנסחרת בנאסד"ק (IINN), הודיעה היום על הסכם אסטרטגי עם חברת בת אמריקאית של TERUMO, מהחברות המכשור הרפואי הגדולות ביפן, ששוויה עשרות מיליארדי דולר ופעילות בכ-160 מדינות בעולם. חברת הבת TERUMO CARDIOVASCULAR, היא חברה המתמחה בייצור, שיווק והפצה של מערכות לב-ריאה. ההסכם האסטרטגי מתייחס לרכיב קריטי במערכות של אינספירה, אשר הראשונה מהן, מערכת ALICE, החלה בייצור לאחרונה.
אינספירה מפתחת את טכנולוגיית Augmented Respiration Technology, טכנולוגיה פורצת הדרך המיועדת לאזן את רמות החמצן של מטופלים. מוצר הדגל של החברה, INSPIRA ART system עשוי לאפשר למטופלים להימנע מהנשמה פולשנית להישאר ערים במהלך הטיפול במטרה למנוע את רצף תופעות הלוואי השליליות הכרוכות בהרדמה פולשנית ובהרדמה ממושכת של מטופלים. ההסכם מראה את הנכונות לשילוב כוחות בין שתי החברות.
ג'ו חיון, מייסד שותף ונשיא אינספירה טכנולוגיות: "זהו הסכם חשוב מאוד עבור החברה, ואנו מאמינים שהוא עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו לפיתוח שיתופי פעולה עם חברות המכשור הרפואי הגדולות ביותר שיצטרפו למסע שלנו לכניסה לשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה