בריאות

קניתם את המוצר הזה לילדים שלכם? הוא עלול לסכן אותם

שרשרת כוכבי לב, שנמכרת על ידי 'טופ טן' נקראת להחזרה בשל הסיכון למשתמשים, לאחר שבבדיקת המוצר נמצאה חריגה בריכוז מיצוי מתכת מסוג קדמיום - פי 2 מהמותר בתקן
מערכת ice | 
שרשרת כוכבי לב (צילום משרד הכלכלה)
חברת "טופ טן אביזרי אופנה בע"מ" הודיעה היום (רביעי) כי היא קוראת לציבור לפעול למניעת סיכון במוצר שייבאה ושיווקה בשם שרשרת כוכבי לב. ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה לאחר שנמצא כי המוצר עלול לגרום נזק למשתמשים בו.
תיאור המוצר הוא שרשרת כוכבי לב, דגם: 47236NK, ברקוד: 8800326007217, יצרן: סין. תיאור הסיכון בבדיקת המוצר נמצאה חריגה בריכוז מיצוי מתכת מסוג קדמיום - פי 2 מהמותר בתקן.

בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי ת"י 6558 חלק 1 - בטיחות תכשיטים: תכשיטים לילדים - דרישות בטיחות, החל עליו ועלול לסכן את המשתמשים בו במגע ישיר וממושך עם העור (קדמיום הינה מתכת בעלת רעילות גבוהה).
פעולה נדרשת: המחזיק במוצר הנ"ל מתבקש להפסיק להשתמש בו ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי. לפרטים נוספים, הנחיות וסיוע ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בטלפון: 074-7661990 או בהודעות וואטסאפ בטלפון: 052-3320765
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה