בריאות

מחדל בבית החולים בצפון: אלו הליקויים החמורים שנמצאו

במסגרת בדיקות שגרתיות של משרד הבריאות התגלתה חריגה באיכות המים באזור כניסת הצנרת הראשית לבית החולים זיו שבצפת. מזיו נמסר: "כמשנה זהירות ביקשנו מהמאושפזים בחלק מהמחלקות לא להתקלח וסיפקנו מים מינרליים. לא נשקפת כל סכנה לציבור ולמטופלים"
מערכת ice | 
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
במסגרת בדיקות שגרתיות של משרד הבריאות, התגלתה היום (ראשון) חריגה באיכות המים באזור כניסת הצנרת הראשית לבית החולים זיו שבצפת. בעקבות כך, ממשרד הבריאות הודיעו על כך לחברת המים וללשכת הבריאות. 
בבית החולים מסרו ל"ישראל היום" כי "כמשנה זהירות ובהתאם להמלצות משרד הבריאות ביקשנו מהמאושפזים בחלק מהמחלקות לא להתקלח וסיפקנו מים מינרליים. חשוב לציין שלא נשקפת כל סכנה לציבור ולמטופלים. אנו מניחים שמחר נחזור לשגרה מלאה".
כזכור, רק לפני כשלושה שבועות משרד הבריאות הודיע כי ביצע בדיקות איכות מים בקיבוץ יסעור ובהן נמצא חריגה משמעותית. בהתאם לכך, המשרד יוצא בהנחיה חריגה שמבקשת מהציבור להרתיח את המים בהם הוא משתמש עבור שתייה, בישול, הכנת תרופות ואפילו עבור צחצוח שיניים. 
יחד עם זאת, משרד הבריאות מבהיר כי ניתן להשתמש במים לשם רחצה וסניטציה. כמו כן, במשרד הנחו את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות נוספות בהתאם. כמו כן, חריגות נוספות באיכות המים במאגר המים ירמוכים בצפון הארץ לאחר חשש להתפרצות של כולרה במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה