תיירות

בוקינג משיקה פיצ'רים חדשים: היעדים לחופשה שאתם חייבים להכיר

פלטפורמת התיירות הדיגיטלית בוקינג הכריזה על מגוון פיצ'רים חדשים, במסגרת ציון שנה לתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה'
מערכת ice | 
חופשה בבוקינג (צילום בוקינג)
פלטפורמת התיירות הדיגיטלית המובילה, בוקינג, הכריזה על מגוון פיצ'רים חדשים במסגרת ציון שנה לתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה'. התכנית הושקה ב-2021 במטרה לספק לתיירים ולתיירות מידע שקוף ואמין, שיעזור להם לקבל החלטות שנוגעות לחופשה שלהם בצורה יותר מודעת ומושכלת.
כחלק מהשאיפה המתמשכת של החברה להכיר במאמצים של מקומות אירוח מסוגים שונים להתנהל עם יותר מודעות לקיימות, ומתוך הרצון שלה לספק לתיירים מידע עקבי ופשוט להבנה בנושא, היא מציגה שלוש רמות חדשות בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה', כשלכל רמה תווית משלה. 
בזכות הרמות האלה, מקומות אירוח – ובמיוחד כאלה שנמצאים בשלבים הראשונים של הטמעת תהליכי קיימות – יכולים להבין בצורה ברורה יותר את הדרך שהם צריכים לעבור עד לקבלת ההסמכה. השאיפה היא גם לעודד ולתמרץ יותר מקומות אירוח להמשיך לעשות את הצעדים הנדרשים בדרך ליעד הזה. 
התוויות של הרמות החדשות בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' של Booking.com נועדו לשקף לתיירים ולתיירות בצורה ברורה יותר איפה כל מקום אירוח נמצא בתהליך הקיימות הפרטי שלו, כחלק מספקטרום רחב של שלבי התקדמות, ומהם הצעדים המסוימים שהוא מיישם. סיבה נוספת לשיפורים במבנה התוכנית היא להבליט יותר בבירור את מקומות האירוח שהפגינו מחויבות והשקעה יוצאות דופן בתחום הזה, במטרה להשיג הסמכה אחת או סימון אקולוגי אחד מבין יותר מ-40 אפשרויות מוכרות.
אלה הרמות החדשות בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' שיוצגו כתוויות: רמה 1: הרמה החדשה הזו היא למעשה הרמה ההתחלתית של התוכנית, והיא מצביעה על כך שמקום האירוח נקט במספר צעדים בודדים בעלי השפעה לקידום הקיימות. התווית של רמה 1 תוצג בקרוב עם סימון של עלה אחד, לצד רשימה מלאה של כל הצעדים שננקטו על-ידי מקום האירוח.
רמה 2: מקומות אירוח שמקבלים את התווית של רמה 2 בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' הם כאלה שהשקיעו ועשו מאמצים ניכרים ליישום צעדי קיימות בעלי השפעה משמעותית. התווית של רמה 2 תוצג בקרוב עם סימון של שני עלים, לצד רשימה מלאה של כל הצעדים שננקטו על-ידי מקום האירוח.
רמה 3: התווית של רמה 3 בתוכנית מיועדת למקומות אירוח שהשקיעו ועשו מאמצים בהיקפים גדולים כדי ליישם צעדי קיימות בעלי השפעה משמעותית, אבל עדיין לא קיבלו הסמכה רשמית של צד-שלישי. התווית של רמה 3 תוצג בקרוב עם סימון של שלושה עלים, לצד רשימה מלאה של כל הצעדים שננקטו על-ידי מקום האירוח.
מקומות אירוח בעלי הסמכה- מקומות אירוח שהפגינו מחויבות עצומה לקיימות, ובין היתר השקיעו ועשו מאמצים נוספים להשיג אחת מבין יותר מ-40 הסמכות אמינות של צד-שלישי, מקבלים את התווית של הרמה הגבוהה ביותר בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה'.
מקומות האירוח האלה זוכים להכרה עם תווית שמעידה על ההסמכה שלהם, ובה מצוין גם סוג ההסמכה הספציפי שקיבלו. בנוסף לאותן הסמכות, שאושרו רשמית על-ידי הגופים - המועצה העולמית לתיירות מקיימת (GSTC), Green Tourism ו-EU Ecolabel, נוספו לרשימה הסמכות נוספות של צדדים שלישיים שמאפשרות למקומות אירוח לקבל באופן אוטומטי את הרמה הגבוהה ביותר של תוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה'. ההסמכות החדשות ניתנות כעת גם מהגופים Green Seal,‏ Nordic Swan Ecolabel,‏ Green Hospitality Ecolabel,‏ Ibex Fairstay,‏ Fair Trade Tourism,‏ LEED ו-Edge.
בזכות הרמות החדשות האלה, יותר מ-400,000 מקומות אירוח ב-Booking.com מקבלים הכרה על המאמצים שלהם בתחום הקיימות. המדינות המובילות בעולם מבחינת כמות מקומות האירוח שקיבלו את תווית 'תיירות ידידותית לסביבה' ב-Booking.com הן: איטליה (46,365), צרפת (27,677), גרמניה (24,038), ספרד (23,650), ארצות הברית (19,396), ברזיל (19,160), הודו (15,743), בריטניה (15,366), יוון (12,442) ופולין (10,745). בארץ ישנם 1,421 מקומות אירוח הזכאים לקבל את התווית החדשה. 
בוקינג כבר הציגה לשותפי האירוח שלה ברחבי העולם את התוויות של הרמות החדשות בתוכנית. במהלך השבועות הקרובים, הן יתחילו להופיע באתר ובאפליקציה של החברה עם עיצוב חדש שיעזור להבחין ביניהן בקלות. הרעיון הוא להתחיל לבחון מהי הדרך הטובה ביותר להציג את המידע הזה, כך שהוא יעזור ללקוחות לכל אורך המסע שלהם בבוקינג.
יותר מ-1.25 מיליון מקומות אירוח מרחבי העולם שרשומים ב-Booking.com, שיתפו מידע כלשהו לגבי צעדי הקיימות שהם מיישמים. הצעדים שהם נוקטים מופיעים בצורה שקופה בעמוד מקום האירוח שלהם – גם אם הם הצליחו להגיע לסף ההשפעה המינימלי שמזכה אותם בתווית של הרמה הבסיסית בתוכנית, וגם אם לא. למידע נוסף על האופן שבו נקבעת ההשפעה של כל מקום אירוח, ועל הדרך שבה החברה מסייעת למקומות אירוח לעלות רמות באמצעות חומרי לימוד והדרכה שנוצרו בשיתוף עם מומחים וארגונים חיצוניים, ניתן להיכנס אל sustainability.booking.com או אל המדריך לתיירות ידידותית לסביבה. מסננים חדשים לחיפוש רכבי השכרה היברידיים וחשמליים לחלוטין.
באפליקציה ובאתר של Booking.com יש דרך חדשה לחפש רכב להשכרה: סינון לפי רכב חשמלי לחלוטין או רכב היברידי. בעזרת מסנן החיפוש הזה, לקוחות שמתכננים את הרוד-טריפ הבא שלהם יכולים למצוא יותר בקלות פתרונות נסיעה שמעודדים קיימות. אפשרויות לרכבים היברידיים ולרכבים חשמליים לחלוטין זמינות כיום ב-60 מדינות, כאשר יותר חברות השכרת רכב ברחבי העולם מרחיבות את הצי שלהן עם חלופות שנותנות מענה מתאים יותר לקיימות, כך שהמלאי והזמינות צפויים לגדול במהלך השנה הקרובה.
מידע על פליטת הפחמן של מקומות אירוח וטיסות
במסגרת שיתוף הפעולה החדש של Booking.com עם חברת טכנולוגיית האקלים CHOOOSE, יוצגו לראשונה בפלטפורמה נתוני פליטת פחמן של מקומות אירוח באירופה. המטרה היא להבין איפה ואיך להציג את המידע הזה, כך שהוא יעזור ללקוחות בתהליך קבלת ההחלטות.
מטרה נוספת היא לבחון איך הכי נכון לשלב בתהליך ההזמנה את האפשרויות לקיזוז פחמן, בצורה שתהיה קלה להבנה ופשוטה לשימוש. הפיצ'רים החדשים יופעלו תחילה במקומות אירוח באירופה, כשהכוונה היא להתרחב לאזורים נוספים בעולם.
בשיתוף עם חברת הטק-אקליםCHOOOSE , ובהתאם לתוכנית העבודה בתחום התעופה שפותחה יחד עם Travalyst Coalition, חברת Booking.com תתחיל להציג בפלטפורמה גם מידע על פליטת הפחמן של הטיסות השונות. בשבועות הקרובים, הלקוחות יתחילו לראות מידע על סך טביעת הרגל הפחמנית של הטיסה שבחרו (המידע יופיע בעמוד פרטי הטיסה). בשנת 2023 גם תהיה אפשרות למיין את תוצאות החיפוש של הטיסות על בסיס מידע לגבי פליטת הפחמן.
דניאל ד'סילבה, ראש תחום קיימות ב-Booking.com, אמרה: "אנחנו ממשיכים לפתח ולייעל את תוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה', בשאיפה להמשיך ולהקל על כולם לשים יותר דגש על קיימות בחופשה ובנסיעה הבאות שלהם. "אנחנו בוחנים כל שלב של החופשה בפלטפורמה שלנו, ומחפשים באופן יזום דרכים לספק לתיירים ולתיירות יותר מידע באופן אמין ומהימן. לא משנה אם מדובר בדירה לחופשת סוף-שבוע, ברכב חשמלי לרוד-טריפ או בנתונים על פליטת פחמן של טיסה – מבחינתנו המטרה היא לעודד את הלקוחות והשותפים שלנו לבחור באפשרות האחראית יותר, ולעשות מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח עתיד בריא יותר לכדור הארץ ולתעשייה כולה."
תוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' של Booking.com היא חלק מרכזי מההתחייבויות של החברה בנושא המאבק במשבר האקלים. למידע נוסף על תוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' של Booking.com, בקרו ב-sustainability.booking.com. אפשר למצוא שם גם עוד פרטים על תוכנית הפעולה למאבק במשבר האקלים של החברה כחלק מקבוצת Booking Holdings Inc. (נאסד"ק: BKNG).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה