בריאות

אח בבית חולים תיעד עצמו מתעלל מינית במטופלות

מקרה מחריד בקולורדו: אח טיפול נמרץ מואשם בשלושה סעיפים של תקיפה מינית של מטופלות חסרות הכרה. הוא נמצא במעצר כעת וערבותו נקבעה בגובה 250 אלף דולר
מערכת ice | 
האח החשוד (צילום צילום מעצר)
אח טיפול נמרץ מואשם בשלושה סעיפים של תקיפה מינית של מטופלות חסרות הכרה. לא מספיק שהוא תקף אותן, הוא גם צילם את ההתעללות וקרא לצילום "אוסף הדקסטר שלו" כמחווה לדמותו של הרוצח הסדרתי מהסדרה "דקסטר".
הסיפור החל בתשעה יולי השנה כאשר אחת מעמיתותיו של כריסטופר למברוס, 61, תפסה אותו על חם עם אחת מקורבנותיו. היא דיווחה באופן מידי לבית החולים שעירב את המשטרה. כאשר המשטרה הגיעה היא דאגה לבדוק את המטופלת ולגבול עדות מעובדת בית החולים.
על פי עדותה של העובדת, היא נכנסה לחדר כאשר הבחינה שהאורות נכבים והווילון נמשך למטה. היא פתחה את הווילון וגילתה את המטופלת שוכבת ללא הכרה עם חלוק בית החולים משוך כלפי מעלה כאשר החזה שלה חשוף וכך גם איבר מינה.
היא ראתה כי ראשו של למברוס מונח על בטנה של המטופלת כאשר הטלפון בידו בתנוחה המעידה כי הוא מנסה לצלם תמונות סלפי. לטענתה, כאשר הוא הבחין בה הוא שמט את הטלפון וכיסה את המטופלת.
למברוס נעצר ונחקר על ידי המשטרה וטען כי היא הבינה לא נכון את האירוע והוא פשוט היה צריך להזריק בבטנה של המטופלת זריקה למניעת קרישת דם ולכן גם גופה היה חשוף ודחה את הטענות שצילם את המטופלת.
החוקרים בדקו את טלפונו של למברוס וגילו לא מעט תמונות וסרטונים מטרידים מאוד. בסרטונים רואים אותו עם מספר מטופלות ללא הכרה כאשר הוא מנשק להן את החזה ואף חודר לתוכן. באחד הסרטונים הוא נשמע לוחש "לעולם לא תיפטרי מהסרטונים האלה... את צריכה להשאיר אותם לנצח... זה אוסף הדקסטר שלך".
הוא נעצר וערבותו נקבע על 250 אלף דולר. מבית החולים סנט מארי בו הוא עובד נמסר כי הוא פוטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה