בריאות

הסיבה שממש לא מומלץ לצרוך קנאביס אחרי ניתוח

חוקרים מארה"ב גילו מהן השפעות צריכת הקנאביס לאחר ניתוח לשם שיכוך כאבים ומסתבר כי לא רק שלא נרגיש פחות כאב, אלא נגביר את הצריכה שלנו משמעותית
מערכת ice | 
עישון מריחואנה (צילום unsplash, pixabay)
בשנים האחרונות מספר מדינות בעולם החלו לאפשר לגליזציה של צריכת סם הקנאביס בכל מיני דרכים, בין אם מדובר בשימוש רפואי או שימוש בתמציות שאינן ממכרות. יחד עם זאת, אין ספק בקרב המומחים כי ההשפעות הרבות של הקנאביס על אזורים שונים בחיינו עדיין לוקים בחסר וזו הסיבה שתוצאות המחקר החדש שמגיע מארה"ב הפתיע רבים.
קבוצת חוקרים מארה"ב בדקו 34,521 מטופלים שנותחו בבית חולים בקליבלנד בין ינואר 2010 ועד דצמבר 2020, שאינם בעלי כאבים כרוניים ושהורדמו רק בהרדמה כללית ולא מקומית. על פי הממצאים התגלה כי צריכת קנאביס ומריחואנה בטווח של 24 שעות מסוף הניתוח לא עושה לנו את מה שהיינו מצפים. 
הסם לרוב נתפס כמשכך ומרגיע אך התוצאות גילו שאלו שצרכו את הקנאביס בטווח המצוין הרגישו אפילו יותר כאב מאלו שלא צרכו את הקנאביס וכתוצאה מכך אף צרכו אותו ברמה גבוהה יותר.
הרופאים שהשתתפו במחקר זה קראו לרופאים במרפאות ברחבי המדינה לשקול אפשרויות אחרות לטיפול מאשר קנאביס היות ותוצאות המחקר מוכיחות כי מוקדם מדיי לבצע קביעות בנוגע לשימוש בחומר זה עבור שיכוך כאבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה