בריאות

חודש המודעות לסרטן השד: זו הרשת שנצבעה בוורד

רשת הפארם BE בשיתוף "כתר" ועמותת "אחת לתשע" הציבו בכניסה לסניפי הרשת עמדות המעודדות נשים לצאת ולהיבדק לרגל חודש המודעות לסרטן השד
מערכת ice | 
רשת be נצבעה בוורוד (צילום יחצ)
30 עמדות המעודדות נשים לקבוע תור לגילוי מוקדם של סרטן השד הוצבו השבוע בסניפי רשת הפארם BE. העמדות הוצבו לכבוד חודש אוקטובר הידוע כחודש העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. רשת הפארם BE נרתמה להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד והציבה בכ-30 מסניפיה עמדות עם כסא "כתר" ורוד תחת הקונספט "שבי רגע, הרגע הזה עשוי להציל את חייך".
המהדורה מיוצרת בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה כשכל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום נושא הגילוי המוקדם. יש לציין כי מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,500 חולות חדשות בסרטן השד, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%, כך לפי נתוני עמותת אחת מתשע.
Be הוא המותג שבו ידועה רשת בתי מרקחת, השנייה בגודלה בישראל. החברה נוסדה ב-1991 ונכון לאוקטובר 2021 מנתה הרשת 90 סניפים. עד לנובמבר 2018 נודעה הרשת בשם ניו-פארם, ונוהלה בידי חברת "ניו פארם דראגסטורס בע"מ". לאחר רכישתה בידי שופרסל היא מותגה מחדש בשם Be (בי פארם סטור), ושם החברה המנהלת שונה ל"בי דראגסטורס בע"מ". ב-1 ביולי 2020 מוזגה החברה לתוך חברת שופרסל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה