בריאות

בקבוקי NESTEA יורדים מהמדפים: בבקבוקים שלכם התגלה עובש

טמפו משקאות מודיעה על ריקול חדש: "בתיאום עם שירות המזון של לשכת הבריאות מחוז מרכז במשרד הבריאות, מבצעת טמפו משקאות בע"מ איסוף של המוצרים מערוצי השיווק"
מערכת ice | 
מפעל טמפו בנתניה (צילום ויקיפדיה)
בעקבות תלונות שהתקבלו מצד צרכנים, חברת טמפו משקאות בע"מ הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי, כי בחלק ממוצרי משקה תה בטעם אפרסק (בבקבוקי פלסטיק בנפח 1.5 ליטר), המיובאים על ידה תחת המותג NESTEA התגלו סימני עובש.
על כן, פרסמה טמפו הודעה על ריקול שייערך לבקבוקי השתייה המדוברים באופן מיידי: "בתיאום עם שירות המזון של לשכת הבריאות מחוז מרכז במשרד הבריאות, מבצעת טמפו משקאות בע"מ איסוף של המוצרים מערוצי השיווק". 

אילו בקבוקים ייכללו בריקול החדש שמכריזה טמפו ומה כדאי לכם לבדוק בתוויות? סימון: עדיף להשתמש לפני סוף  11/2022 בלבד. יצרן: מפעל ספומדור S.p.A, רפרסקו איטליה BU ויה אלה פונטה 13. 22071 קסלינו אל פיאנו (Co) איטליה.
עוד מסרו בטמפו בהודעת הריקול על המוצר: "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים האמורים. החברה בודקת את מקור התקלה. כל הרוכש בקבוק הנושא סימון זה, מוזמן להתקשר לשרות צרכנים בטל' 1-800-300-370 ולקבל פיצוי". הפיצוי ככל הנראה יכלול קופון או החזר עבור המוצר על פי המחיר הנקוב בקבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה