בריאות

חברת אמורפיקל פורצת דרך בחקר המחלה שפוקדת את בני הגיל השלישי

חברת אמורפיקל חושפת כי הגיעה לפריצת דרך במחקר חדש במסגרתו היא מגלה מה המקור למחלת האוסטאופורוזיס שפוגעת באחוז ניכר באוכלוסייה הישראלית
מערכת ice | 
קשיש (צילום pixabay)
מחלת האוסטאופורוזיס הינה מחלה הפוקדת כ-7% מהאוכלוסייה הישראלית ובעיקר בקרב בני הגיל השלישי. עד כה המומחים האמינו כי מה שפוגע בצפיפות העצם הם לרוב גורמים מטבוליים, מכניים ואנדוקריניים אך כיום מודיעה חברת אמורפיקל כי מחקרה החדש פרץ דרך ומצא את הסיבה האמיתית מאחורי המחלה.
על פי דיווח החברה, למחקרם מצטרף מחקר נוסף מבית חולים אוניברסיטאי בריו דה ז'נרו אשר קבע כי דלקות הן סיבה מרכזית להידלדלות העצם. מחקרה של החברה הציג כיצד בריחת סידן תורמת להידלדלות זו בצפיפות העצם ובריחת הסידן הזו מקורה גם היא בדלקות. 
על כן, בעקבות הגילויים הללו עתידה להשתנות כל גישת הטיפול במחלה. יתרה מכך, חברת אמורפיקל פיתחה טיפול מוגן בפטנט המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, אשר מסייע לטפל בדלקות, לעצירת התפתחות המחלה וגם לבנייה מחודשת של העצם. הטיפול אפקטיבי תודות לאחוז הספיגה הגבוה של הסידן (עד פי 4 ויותר מתוספי סידן אחרים) וזאת לצד תוספים אחרים ומאזני חומציות.
מנכ"ל החברה, יוסי בן, הוסיף לכך ואמר: "בכל הקשור לאוסטיאופורוזיס תהליך ההזדקנות נראה לעין בשלבים מאוחרים בחיים, אולם מתחיל אצל נשים מגיל 45 ובמקביל להפסקת המחזור החודשי, ואצל גברים החל מגיל 55, אז מתחילה ירידה משמעותית במסת העצם. הסידן קרבונט אמורפי מספק ביעילות ואפקטיביות את המינרלים הדרושים לבנייה ואת הקרבונט (שהופך לביקרבונט), לעצירת התהליך של פירוק העצם ותחילת בנייתו מחדש. היום הבינלאומי לאוסטאופורוזיס הוא הזדמנות עבורנו לחשוף בפני הציבור את הגילוי המדהים הזה, שעשוי לסייע למאות אלפי החולים ברחבי הארץ, ולמיליוני חולים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה