בריאות

גילתה שהיא בהיריון - וילדה תוך 48 שעות

מורה מנברסקה הגיעה לבדיקה אצל הרופא בעקבות התנפחות רגליה. בבדיקות התברר - היא בהריון ומצבה מחייב כי תלד את הילד במהרה
מערכת ice | 
פייטון סטובר (צילום צילום מסך)
אישה מנברסקה הגיעה לבדיקה אצל הרופא לאחר שרגליה התנפחו. במהלך הבדיקות התברר – היא בשבוע ה-30 להריונה. 48 שעות לאחר כן היא כבר ילדה את בנה הראשון. פייטון סטובר, 23, הרגישה תשושה במהלך החודשים שקדמו לבדיקה, אך תירצה זאת בעבודתה החדשה, מורה בשנתה הראשונה.
"הם הריצו מספר בדיקות ואמרו 'זה בוודאות חיובי. אנחנו הולכים לעשות בדיקת אולטרסאונד'", סטובר סיפרה. "הרופאה הסתכלה על המסך ואמרה 'את בוודאות בהיריון'". שמחה למשמע הבשורות המשמחות הבינה כי אלה לא הבשורות היחידות. בבדיקות התברר כי תפקוד הכליות והכבד של סטובר לקוי ולכן הרופאים נכנסו מיד לפעולה על מנת לשמור על חיה ולהתחיל בביצוע הלידה.
"הם אמרו שהיא הייתה צריכה להתאשפז ועדכנו כי היא הולידה את התינוק", כך מסר בן זוגה טרוויס קוסטרס. סטובר הוסיפה כי הרופאים "ילדו את התינוק תוך 15 דקות". על החוויה המפחידה אמרה ש"סבלתי מלחץ דם גבוה וזה היה ממש מפחיד. אם לא הייתי מגיעה, יכול להיות שלא הייתי שורדת את סוף השבוע".
סטובר ילדה את קאש הקטן 10 שבועות מוקדם מהתאריך המשוער במשקל של פחות משני ק"ג. הזוג עצמו סיפר שהם רצו ילדים יום אחד ושמחו לגלות שהיום הזה הגיע מוקדם מהצפוי. "עכשיו, כשאני ממש מחזיק אותו, מרגיש אותו זה מרגיש לי אמיתי. הוא ממש שלי", כך סיכם האב המאושר את האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה