בריאות

הצעצועים יורדים מהמדפים בשילב: זה המוצר שמסוכן לתינוקות

היבואן טויריפיק בהודעת אזהרה לציבור בשם הספק Addo Play בגין קוביה שעשויה להתפרק בזמן השימוש ולגרום לחנק במקרה בו הילד יכניס אותה לפיו
מערכת ice | 
צעצועים (צילום pexels)
חברת טויריפיק הודיעה היום (ראשון) לקהל לקוחותיה, בשם הספק Addo Play, שייתכן ועלולה להיווצר בעיית בטיחות בפריט של ELC – התאם צורה אלקטרוני – מק"ט 145795 / 8877H. הפריט נמכר בחנויות ובאתר רשת שילב החל מחודש מאי 2022.
שימו לב - נפל פגם בקובייה האדומה והיא עלולה להתפרק בחיבור שבין החלק האדום לחלק השקוף בזמן השימוש ובכך ליצור חלקים קטנים – סכנת חנק! בשאר הצורות ובבסיס לא נפל פגם והם בטוחים לשימוש. שאר המרכיבים לא הושפעו מהפגם. לא דווח על פציעות משימוש במוצר.

מה עליכם לעשות? הוציאו את הקובייה האדומה מהערכה והשליכו אותה באופן מידי. אין לזרוק את שאר החלקים. היצרן עובד בימים אלו בשיא המרץ לייצור קוביות חלופיות ובטוחות לשימוש שתהיינה זמינות בעוד כ-4-5 שבועות. לקבלת קובייה חליפית תקינה ללא עלות צרו קשר עם שירות הלקוחות של: היבואן טויריפיק בע"מ ושילב
בחברת Addo Play: "מחויבים לאיכות המוצרים. אנו נוקטים משנה זהירות ונוקטים בפעולת מנע זו באמצעות המפיץ שלנו, טויריפיק בע"מ על מנת להבטיח את שלומם ובטיחותם של לקוחותינו. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות שהדבר עלול לגרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה