בריאות

כתב חדשות 14 מתפוצץ על 'מאוחדת': "גועל נפש, מביש"

אברהם בלוך, כתב חדשות 14, העלה סדרת ציוצים בהם תקף את קופת חולים 'מאוחדת':  במאוחדת דחו את ההפניה, ודרשו שקודם כל אעשה בדיקת CT. לספוג קרינה של כ-300 צילומי רנטגן, ובשביל מה? כדי שיגידו 'לפני אישור MRI עשינו CT'? התנהלות מבישה"
מערכת ice |  1
קופת חולים (צילום freepik)
אברהם בלוך, כתב חדשות 14, העלה היום (שלישי) סדרת ציוצים לחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את קופת חולים "מאוחדת" אחרי שדחו את הבדיקה שלו, שהגיעה בעקבות כך שהותקף בשנה שעברה בשער שכם שבירושלים.
בלוך כתב: "קטע: אחרי שעברה מעל שנה מאז שהותקפתי בשער שכם, האורתופד שלי ביקש לבצע פעם נוספת MRI, כדי לראות משהו שלא ניתן לראות בCT. במאוחדת דחו את ההפניה, ודרשו שקודם כל אעשה בדיקת CT. לספוג קרינה של כ-300 צילומי רנטגן, ובשביל מה? כדי שיגידו 'לפני אישור MRI עשינו CT'? התנהלות מבישה".

בלוך המשיך: "ואני חייב לומר לכם: זכיתי ברופא מדהים שנלחם על הטיפול שלי, ושל כל מטופל אחר שלו. השם שלו הוא ד"ר אבירם זיילר, ואם המתנתם לו שעתיים כי הוא משקיע את כל כולו במטופלים שלפניכם - זכיתם ממש. אגב, במרפאת הטורים יש למרפאה האורטופדית מנהל בשם יהודה לוי. הלוואי שכל מנהל יהיה כל כך אכפתי".
 
בלוך הוסיף: "יודעים מה? שידחו את הבקשה. אבל המינימום לפני כן זה שהרופא שמחליט לדחות את הבקשה יענה לעניין, או לפחות יתקשר לרופא המטפל אם הוא לא מבין איזו בדיקה בדיוק דרושה. גועל נפש".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קופה חולים מהעולם השלישי
    ללא שם 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשרות שנים שילמתי ביטוח רפואי וכאשר הייתי צריך אותם פעם אחת לטיפול פרטי, סירבו. ממנתיי מכספי וכמובן עברתי קופה.
    סגור