בריאות

בעקבות התבטאויות קשות נגד משרד הבריאות: המנכ"ל עוזב

חודש וחצי לאחר שזומן לשימוע בגין שורת התבטאויות חריפות נגד משרד הבריאות, הצדדים הגיעו לפשרה לפיה בר יזוב ויקבל פיצויים
מערכת ice |  2
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
בווינט דווח כי חודש וחצי לאחר שהוזמן מנכ"ל "שלום קור" אלון בר לשימוע בעקבות שורה של ציוצים בוטים נגד מדיניות החיסונים ובכירי משרד הבריאות, הגיעו הצדדים להסכם פרישה. במסגרתה בתמורה לביטול השימוע להדחתו וביטול כל הטענות כלפיו, בר יסיים את תפקידו באופן מידי, אך יימצא בחופשה על חשבון החברה עד 30 בנובמבר. כאמור "שלום קור" הוא גוף המשותף לממשלת ישראל ולסוכנות היהודית שמנהל ומרכז מתנדבים יהודים מרחבי מהארץ והעולם לפעולות חברתיות.
כזכור בר מונה היה לאחד מהקולות הבולטים במאבק נגד משרד הבריאות סביב מדיניות החיסונים, המסכות והסגרים. הוא נבחר לתפקיד הבכיר מבין רבים שמוינו אליו. ככל הנראה התבטאויותיו הקיצוניות נעלמו מעיני הוועדה הממנה וכשאלה נחשפו החליטו להזמין את בר לשימוע.
 
כמו כן בר הוא אחד משני מורשי חתימה במח"צ, התארגנות התנדבותית של רופאים, חוקרים ואנשי רווחה ש"החליטו כי אינם יכולים עוד לשתוק" אל מול צורת ניהול משבר הקורונה. מנגד ד"ר שרון אלרעי פרייס המכהנת כראש שירותי בריאות הציבור, טענה כי כמה רופאים שחברים במח"צ הם "מכחישי קורונה" ו"מתנגדי חיסונים". במח"צ לא נותרו חייבים והגישו נגד פרייס תביעת דיבה אותה בית המשפט החליט לדחות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לשרון פרייס כח חריג בצורה מחשידה (ל"ת)
    דניאל 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי מממן המשכורת עד ה-30.11??
    יעל 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפשרה יקבל משכורת במשך 4 חודשים כאשר איננו עובד, במקום שימוע ופיטורין? מאילו כספים תשולמנה המשכורות?הרי מועסק ע"י המדינה והסוכנות היהודית. האם מהמיסים שלנו? עושה רושם שקיבל פרס על התבטאויותיו!
    סגור