בריאות

"גרתי בשירותים יומיים": האם סטארבקס הסתירה מפגע תברואתי מהלקוחות?

ענקית בתי הקפה השיקה בתחילת החודש שעבר סנדוויץ' עוף חדש, אך הורידה אותו מהתפריט לאחר שישה ימים בלבד לאחר שגרם ללקוחות ועובדים לקלקולי כיבה קשים. העובדים פרסמו את ההודעה לזרוק את הכריכים, אך בהודעה הרשמית ללקוחות הוצגה סיבה אחרת לגמרי
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום Istock)
רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, 'סטארבקס', השיקה בחודש שעבר סנדוויץ' עוף חדש כחלק מתפריט הקיץ החדש שלה, אבל כבר אחרי פחות משבוע, נאלצה להוריד אותו מהמדפים, זאת לאחר שלקוחות ועובדים בחברה העידו כי לאחר שאכלו את הכריך סבלו משלשולים. 
מאות לקוחות ואפילו בריסטות של סטארבקס יצאו לרשתות החברתיות כדי לשתף כי חוו התקפים חזרים מאות של שלשולים, הקאות וכאבי בטן לאחר שאכלו את סנדוויץ' העוף, חמאת מייפל וביצה החדש שהושק ב-21 ביוני.
"סבלתי מקלקול הקיבה הקשה ביותר בחיי. אני גר בחדר האמבטיה שלי כבר יומיים", פרסם אחד הקרובנות ב-28 ביוני. אחר כתב, "זה היה ביום רביעי שעבר... אני חולה בצורה יוצאת דופן... עשיתי בדיקה ונמצאתי חיובי לקמפילובקטר (הרעלת מזון הנגרמת על ידי עוף נא) ביום ראשון".
באופן מפתיע ולמרות התגובות החריפות ברשתות החברתיות, ענקית בתי הקפה לא הוציאה הודעה רשמית והחליטה "לטאטא מתחת לשטיח" את העניין. ברשתות החברתיות פורסמה הודעה רשמית של הרשת לעובדים, בה היא מפצירה בהם לזרוק את כל הסנדוויצ'ים המדוברים, להפסיק למכור אותם וגם לא לתרום אותם. 
לאחר שההודעה המפורסמת פורסמה, לסטארבאקס לא נותרה ברירה אלא לפרסם הודעה רשמית כלל הלקוחות על מנת להסביר את הורדת הסנדוויץ' מהמדפים, אך גם בהודעה הזאת, ענקית בתי הקפה "עידנה" בצורה משמעותית את הסיבה, כשכתבה כי "הסנדוויץ' לא עמד בתקני האיכות של הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה