בריאות

סיוט: ילדה אלרגית אושפזה בשל אריזת שוקולד מבלבלת

אריזה דומה מדי לחפיסת הפרווה הביאה לטעות אלרגנית שהייתה עלולה לעלות בחיי אדם. שטראוס: "אנו קשובים, נדאג ליצור בידול ויזואלי"
מערכת ice | 
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)

אוכלוסיית האלרגיים לחלב יודע להבחין היטב בין חפיסת השוקולד המריר בצבע חום כהה, לעומת חפיסות השוקולד החלבי בצבע אדום.

שטראוס משווקת שוקולד מריר פרווה שוקולד מריר באריזה דומה במיוחד לשוקולד מריר המכיל חלב ומכאן הדרך לטעות ולבלבול הן קצרות במיוחד. לעיתים טעות אלרגנית עלולה לעלות במצב המסכן חיי אדם. 
 



לפי חדשות 12, נטע בת השבע ממטה יהודה היא ילדה שמודעת היטב לאלרגיה שלה למוצרי חלב ויודעת ממה להיזהר. בגלל טעות שנבעה מהאריזות הדומות היא הגיעה למיון בבית החולים לאחר שנתקפה בהתקף אלרגיה חמור. אמה, הדס, מספרת על בתה שחוותה התנפחות ומצב רפואי חמור של חסימת דרכי הנשימה.

מי שמצוי בסיכון בריאותי מתמיד, הלא הם אוכלוסיית האלרגיים, מכירים כמעט באופן אוטומטי אילו מוצרים מותרים להם ואילו מוצרים יכולים להביא אותם למצב רפואי חמור בשל אלרגיה ורגישות לרכיבים מסוימים.
כאן נכנסת לתמונה האחריות של חברה צרכנית גדולה כמו שטראוס ששינתה את נראות המוצר, לכאורה מבלי ליידע את ציבור האלרגיים.  
 


ראש תחום הצרכנים של חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס אמרה כי בשונה משוקולד פרה מריר, השוקולד מוגדר חלבי מאחר ומיוצר בקו ייצור שבו מיוצרים מוצרים חלביים.
עוד נמסר מקבוצת שטראוס נמסר שכדי להסב את תשומת לב הצרכנים הם סימנו באופן בולט בחזית האריזה שהמוצר הינו חלבי בנוסף לתיבת האלרגנים שבגב האריזה. בשטראוס מדגישים כי במידה וידועה אלרגיה, יש לבדוק את תיבת האלרגנים לפני כל צריכה".


לחדשות 12 נמסר: "אנחנו קשובים לצרכנים שלנו ובוחנים את עצמנו כל פעם מחדש. לכן, בחודשים הקרובים ישונה עיצוב אריזת מוצר זה והוא יהיה דומה לשאר המוצרים ללא תוספת סוכר כך שייווצר בידול ויזואלי ברור בינו לבין שוקולד מריר רגיל (ללא תוספות) עם סוכר שהוא פרווה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה