בריאות

משרד הבריאות באזהרה חדשה: זה המוצר שאסור להשתמש בו בישראל

בהמשך להודעה הקודמת, משרד הבריאות מבקש להבהיר כי נכון לרגע זה לא הוכח קשר סיבתי בין צריכת מעשיר החלב ENFAMIL HMF של חברת מיד ג׳ונסון לבין התופעות בפגים עליהן דווח
מערכת ice | 
משרד הבריאות
אחרי ההודעה של משרד הבריאות כי בעקבות מספר דיווחים מבתי חולים על תופעות שקשורות למערכת העיכול בפגים שצרכו את מעשיר החלב ENFAMIL HMF של חברת מיד ג'ונסון הונחו בתי החולים על הפסקת השימוש במוצר זה ולהשתמש במוצרים חלופיים הקיימים בשוק, היום (שישי) יצאה הודעה חדשה בנושא.
בהמשך להודעה הקודמת, משרד הבריאות מבקש להבהיר כי נכון לרגע זה לא הוכח קשר סיבתי בין צריכת מעשיר החלב ENFAMIL HMF של חברת מיד ג׳ונסון לבין התופעות בפגים עליהן דווח.

כצעד של משנה זהירות עצר משרד הבריאות את השימוש באצווה הקיימת כיום בישראל עד להמשך הבירור. חשוב לציין כי מוצר זה נמצא בשימוש בפגיות בבתי החולים בלבד ולא קיים בדרכי השיווק. המשרד ממשיך בבדיקת הנושא מול כלל הגורמים הרלוונטיים, ויעדכן ככל שיש בכך צורך.
חשוב לציין כי מוצר זה נמצא בשימוש בפגיות בבתי החולים בלבד. משרד הבריאות הנחה את בתי החולים לדווח למשרד על מקרים דומים, ככל וישנם. משרד הבריאות ממשיך בבדיקת הנושא ויעדכן את הציבור במידת הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה