בריאות

זהירות: אלו התרופות המזויפות שנמכרות ברחבי האינטרנט

חברת הסייבר BrandShield הודיעה כי בזכות פעולה משותפת יחד עם המכון האמריקני לאבטחת תרופות, היא הצליחה להוריד יותר מ-250 אתרי אינטרנט אשר סייעו במכירה של תרופות הרזייה מזויפות
מערכת ice | 
אוזמפיק תרופה לסכרת (צילום shutterstock)
היום (שני) חברת הסייבר הישראלית BrandShield הודיעה כי פעלה יחד עם המכון האמריקני לאבטחת תרופות בשביל להוריד יותר מ-250 אתרי אינטרנט אשר סייעו במכירה של תרופת הרזייה מזויפת. מנכ"ל החברה הישראלית, יואב קרן, אמר כי הפעולות הללו מצליחות תודות לאיסוף הוכחות שהמוצרים מזויפים והגשתם לספקי השירות שאחראים על האתר.
החברה דיווחה כי מתוך 279 האתרים שנסגרו, מרביתם (90%) היו קשורים לתרופה מקבוצת הזריקות לירידה במשקל. בשוק אכן קיימות תרופות שיועדו במקור למחלת סוכרת סוג 2 (אוזמפיק וגם וויגובי של חברת נובו נורדיסק) והוכחו כיעילות לירידה במשקל, מכיוון שהם מפחיתות רעב וגורמות לריקון איטי של הקיבה. בעקבות הגילוי, הביקוש שלהן זינק ברחבי העולם – וכך גם החיקויים.
המנכ"ל קרן אמר: "לא הייתי מתפלא לראות פושעים מנסים להשתמש בפופולריות הגוברת של תרופות אלו כדי למכור עוד תרופות מזויפות". מתוך כלל האתרים שחברת הסייבר דיווחה עליהן, יותר מ-15% מוכרים תרופות הרזייה מזויפות. בזכות הקשר ההדוק שלBrandShield עם רשויות האכיפה, מתאפשרת ההתמקדות באתרים הבעייתים ושיווק החיקויים נמנע בהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה