בעולם

היילי תנצח את טראמפ? תשיק קמפיין בשווי 4 מיליון דולר

שגרירת ארצות הברית לשעבר באו"ם המתמודדת בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב 2024 מתכננת קמפיין פרסומי בשווי 4 מיליון דולר במדינת ניו המפשייר שם לפי הסקרים היא מהווה יריב לנשיא לשעבר דונלד טראמפ
מערכת ice | 
ניקי היילי (צילום לעמ)
דונלד טראמפ אמנם ניצח בקלות את שגרירת ארצות הברית לשעבר באו"ם ניקי היילי בבחירות המקדימות למועמד המפלגה הרפובליקנית באייווה שהייתה המדינה הראשונה לבחור את המועמד לנשיאות ארצות הברית של המפלגה בשבוע שעבר, אבל היילי שהגיעה למקום השני לא מוותרת בקלות.
מנהל הקמפיין שלה אישר אמש כי השגרירה לשעבר צפויה לצאת בימים הקרובים במסע פרסומות בשווי 4 מיליון דולר לקמפיין הבחירות שלה במדינת ניו המפשייר, שם לפי הסקרים היא נותנת תחרות חזקה לנשיא לשעבר טראמפ. היילי צפויה לצאת בקמפיין על מנת לשכנע את מצביעי המפלגה הרפובליקנית שהיא המועמדת הטובה ביותר למדינה להתחרות עם הנשיא המכהן ג'ו ביידן על תפקיד הנשיא.
כזכור, הבחירות לנשיאות ייערכו בחודש נובמבר הקרוב וכעת מתמודדים מטעם המפלגה הרפובליקנית שלושה מועמדים. הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מוביל בכל הסקרים בפער לא קטן, אולם גם השגרירה באו"ם לשעבר ניקי היילי וגם מושל פלורידה רון דה סנטיס עדיין מתחרים על האפשרות להיבחר על חשבונו של ביידן. מצד הדמוקרטים כרגע לא נראה כי הנשיא המכהן עומד בפני תחרות כלשהי והוא צפוי להתמודד לכהונה שנייה ברצף על אף גילו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה