בעולם

בית המלוכה בהודעה דרמטית: מדוע אושפזה הנסיכה קייט בבית חולים?

בית המלוכה הבריטי הודיע אמש כי הנסיכה קייט מידלטון אושפזה בבית חולים לניתוח שנקבע לה מראש, כאשר המלכה לעתיד תישאר בהשגחה בימים הקרובים ותשוב לאירועים הציבוריים רק לאחר חג הפסחא שייערך בחודש אפריל
מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום מתוך האינסטגרם)
בית המלוכה הבריטי הוציא אמש הודעה דרמטית בה נכתב כי הנסיכה והמלכה לעתיד קייט מידלטון אושפזה בבית חולים לצורך ניתוח שנקבע לה מראש. אין מדובר בהליך רפואי המסכן את מידלטון וארמון קזינגטון הודיע כי היא לא הובהלה לבית החולים כמו שנכתב בצהובונים הבריטיים.
מידלטון צפויה להישאר בהשגחה בשבועיים הקרובים, כאשר בעלה הנסיך וויליאם יהיה לצידה. בעקבות ההליך הרפואי נאלצה הנסיכה לבטל את התכנונים שלה לחודשים הקרובים והיא תשוב לפעילות ציבורית רק לאחר חג הפסחא בחודש אפריל.
למרות הודעת בית המלוכה, הצייצנים בטוויטר לא באמת מאמינים להודעת בית המלוכה ומעריכים כי המצב שונה: "אנחנו לא באמת יודעים מה הפרטים על המצב של קייט, אבל ברור שזה לא משהו שגרתי מאחר והיא תשתחרר רק כעבור 10-14 ימים וזקוקה להחלמה של שלושה חודשים".
בהודעה שפרסמה משפחת המלוכה נמסר כי "הניתוח עבר בהצלחה וקייט צפויה להישאר בבית החולים 10-14 ימים לפני שתשוב לביתה להמשך ההחלמה, בהתבסס על חוות דעת רפואיות לא צפוי שהיא תחזור לתפקידיה הציבוריים לפני חג הפסחא, אנחנו מקווים שהציבור יבין את רצונה שהמידע הרפואי שלה יישאר פרטי, כך שהארמון יספק פרטים על המשך החלמתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה