בעולם

קמפיין להחזרת החטופים בלונדון הופסק: "כניעה למיעוט קיצוני"

שגרירות ישראל בבריטניה העלתה קמפיין דיגיטלי על מסכי ענק בלונדון שהציג את משפחות החטופים, בעקבות תלונות מהציבור שהתקבלו אצלה, הודיעה החברה שמימנה את הקמפיין על הפסקה חד צדדית של הפרסום: "נכנעה למיעוט קיצוני בבריטניה"
מערכת ice |  1
שלט להחזרת החטופים (צילום שגרירות ישראל בלונדון)
במסגרת מאמצי משרד החוץ להעלאת מודעות לנושא החטופים הישראלים המוחזקים בידי חמאס, שגרירות ישראל בבריטניה בשיתוף מטה החטופים, העלתה קמפיין דיגיטלי על מסכי ענק בלונדון, אשר הציג את תמונות החטופים. לאחר שישה ימים בהם התמונות הוצגו על 10 מסכים ברחבי לונדון, החברה ששכרה השגרירות לצורך הקמפיין הודיעה בצורה חד צדדית כי היא החליטה באופן חריג להפסיק הפרסום, בטענה כי נתקבלו אצלה ״תלונות מהציבור״ בקשר לקמפיין.

צילום: שגרירות ישראל בלונדון
משגרירות ישראל בלונדון נמסר: "אנו מצרים על כך שחברת 'לונדון לייטס' נכנעה לאיומים של מיעוט קיצוני בבריטניה, אשר מנסה באופן כוחני להגביל את חופש הביטוי. השגרירות בוחנת את המשך הצעדים מול החברה, לרבות צעדים משפטיים. בכל מקרה ובכל מקום, השגרירות תמשיך לזעוק ולהשמיע את קולם של 137 החטופים הישראלים בשבי החמאס".
כזכור, לפני כחודש צפו חברי פרלמנט בבריטניה בסרטון הזוועות ממתקפת הטרור של חמאס על יישובי העוטף ולאחר מכן נותרו המומים, יש לציין כי למרות ההפגנות הגדולות ברחובות לונדון, רוב הציבור האנגלי אינו משתתף בהפגנות ולישראל קיימת תמיכה מרב הממשלה הבריטי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין לחטופים באנגליה
    נפתלי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא הבנתם שמלונים מגעילים.הלכתם ללכלך על ביבי העולם שונא אותכם.
    סגור