בעולם

גאווה ישראלית: זהו מותג הקוסמטיקה אשר מייצג את ישראל בעולם

בימים מורכבים אלו, פועל מותג הקוסמטיקה 'מורז צמחי מרפא' בזירה הבינלאומית על ידי הפצת מוצרי 'כחול לבן' בתערוכות נחשבות ומובילות ברחבי העולם. דודי פלד, מנכ"ל מותג הקוסמטיקה: "שיתוף הפעולה בין מפיצי 'מורז' ובינינו, לא רק שלא נפגע בעקבות המלחמה אלא אף הודק ועלה מדרגה" 
מערכת ice | 
מורז צמחי מרפא (צילום יחצ)
בימים אלו, גופים וחברות רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים בזירות רבות במטרה להשפיע על דעת העולם ולתמוך בכלכלה הישראלית ובמוצרי כחול-לבן. על אף אירועי האנטישמיות ההולכים וגוברים ברחבי העולם בתקופה הנוכחית,  מותג הקוסמטיקה 'מורז צמחי מרפא', הציג בגאווה את מוצריו המיוצרים בארץ בתערוכה הבינלאומית 'קוסמופרוף' אשר ממוקמת בהונג קונג.

מותג הקוסמטיקה הישראלי והבינלאומי "מורז צמחי מרפא",  מייצר ומשווק מוצרים קוסמטיים רבים מבוססי צמחי מרפא אשר אותם דואג להציג ב-27 מדינות ברחבי העולם. בימים אלו, החליט המותג להמשיך לפעול בזירה הבינלאומית, על אף העלייה המדאיגה באירועי השנאה, ההסתה והאנטישמיות ובחר להשתתף בתערוכה Cosmoprof Asia- תערוכת ביוטי העסקית הבינלאומית באסיה שמתקיימת בימים אלו בהונג קונג.

 
בשל הצלחתה של התערוכה המדוברת, בשלושת ימי התערוכה נכחו כ-60,000 איש מכל העולם. כאמור, מותג הקוסמטיקה 'מורז' השתתף בתערוכה בה הציג את מוצריו המיוצרים בארץ בדגש על הטכנולוגיה המתקדמת של המותג אשר משלבת צמחים בריכוז גבוה מאוד, המכילים רכיבים פעילים לשיקום וטיפוח העור.
דודי פלד, מנכ"ל מותג הקוסמטיקה 'מורז', התייחס לשיתוף הפעולה החשוב עם המותג ואמר: "שיתוף הפעולה בין מפיצי 'מורז' ובינינו, לא רק שלא נפגע בעקבות המלחמה אלא אף הודק ועלה מדרגה וזאת בין היתר, תוצאה של הקפדה על יצירת מערכות יחסים ארוכי טווח ובלתי אמצעיים יחד עם הצורך בלשקף לשותפים שלנו במדינות השונות את המציאות ושלא "יוזנו" רק מהתקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה