בעולם

"אדולף היטלר, אתה צדקת": נחשפו כתובות אנטישמיות בניו יורק

על רקע המלחמה הנוכחית, גוברים אירועי האנטישמיות מחוץ לארץ כאשר היום (ראשון) פורסמו כתובות אנטישמיות על מושבים ברכבת התחתית של ניו יורק עליהם נכתב: "אדולף היטלר, אתה צדקת" ו-"gas the jew"

מערכת ice |  1
ניו יורק (צילום pexels)
עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' דווח על עלייה חדה ומשמעותית באירועי האנטישמיות וההסתה כלפי יהודים במדינות שונות בעולם.  היום (ראשון), פורסמה תמונה עם כיתוב על מושבים ברכבת התחתית של ניו יורק עליהם רשום "gas the jew" ו"אדולף היטלר, אתה צדקת".
זה לא חדש שהאנטישמיות מרימה את ראשה בימים אלו, רק לפני שמונה ימים נחשפנו להפגנה של  סטודנטים באוניברסיטת מרילנד שבארה"ב אשר קראו לאינתיפאדה בישראל ושואה שנייה.
לאור אירועי האנטישמיות ההולכים וגוברים בימים אלו, התכנסה בתחילת החודש הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ מיקי לוי לדיון על המאבק הדיפלומטי-תקשורתי בתנועת החרמות ובגילויי האנטישמיות בחו"ל בעקבות המלחמה. באותו דיון, נחשף כי על פי דיווחי הארגון הבריטי CST נרשמה עלייה במאות אחוזים בדיווחים של יהודים על פגיעות בעקבות גילויי האנטישמיות מאז אירועי הטבח ב-7 באוקטובר.  
נציגת משרד החוץ התייחסה לנתונים שהועלו מתוך מחקרים שנעשו מטעם המשרד ואמרה כי "רק 20% מאירועי האנטישמיות מדווחים לרשויות. מלבדה, הביע את דאגתו גם נציג הקהילות היהודיות בספרד שאמר: "מלחמה זו היא קריאת השכמה לכולנו. איראן הצליחה לחדור למימון מפלגות בתוך הפרלמנט כנגד ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פלסטינים חוטפים ילדים. פלשטינים רוצחים בבית חולים
    היום כולם יודעים 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשחרר את עזה מפלשטינים
    סגור