בעולם

ממשיך להסתבך: דויטשה בנק מאשימה את דונלד טראמפ בהטעיה

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ עסוק בימים אלו בהצלת שמו בעקבות משפט ההונאה האזרחי שהחל בששת השבועות האחרונים. לאחר שהתובעת הכללית טוענת כי דויטשה בנק הוא קורבן של טרמאפ לאחר שזה הטעה אותו, אלו הטיעונים שעתידים עורכי דינו להציג 

מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
בימים אלו עסוק נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טרמאפ בהצלת שמו בעקבות משפט ההונאה האזרחי שנערך נגדו בששת השבועות האחרונות. התובעת הכללית, לטישה ג'יימס, טוענת כי טראמפ הטעה את דויטשה בנק לאחר שהצליח לשכנע אותו להעניק לו תנאים טובים יותר מאלו שהגיעו לו בהלוואות שעלותן מוערכות במאות מיליוני דולרים.
לאור מצב זה, היום החליט עורכי הדין של טרמאפ כי הם משנים את האופן בו הם מתארים את היחסים של דויטשה בנק כלפיו ומציגים אותו כבנק שאהב את טראמפ. עורכי הדין של טראמפ ידאגו לבסס טענה זו על ידי מסמכים המוכיחים כי אותו בנק תמך במימון פרויקטים רבים עליהם היה אחראי ביניהם פרויקטים במיאמי, שיקגו וושינגטון.
לא בטוח כי יצליחו עורכי דינו של טראמפ להצליח להשפיע ולשנות את דינו על ידי הוכחות וטענות אלו בשל העובדה כי השופט ארתור אנגורון קבע כי טראמפ ביצע הונאה. נוסף על כך, על פי התובעת הכללית לטישה ג'יימס, הטענה כי בעבר היחסים בין טראמפ לדויטשה בנק היו טובים אינה רלוונטית וכי הבנק עלול להיות קורבן למעשיו של טראמפ גם אם לא הפסיד כסף רב.  
טענה נוספת שיציגו עורכי הדין של טראמפ מול השופט ארתור אנגורון, היא כי בכירה לשעבר ביחידת ניהול העושר, רוזמרי ורבליק, ניהלה בין היתר את חשבונו של טראמפ ומשפחתו ו'חיזרה' אחר עסקי המשפחה. ההגנה מתכננת לקחת עדויות מוורבליק ומעדים אחרים מדויטשה בנק כדי להוכיח כי המלווה היה נחוש לעשות עסקים עם טראמפ וכי לצד זאת הבנק הרוויח כסף רב. טרם התקבלה תגובה  מדויטשה בנק על כך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא כואב לי על הבנקים, הם חזירים גדולים! (ל"ת)
    רון 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור