בעולם

"ארגון טרור מסוכן": ארה"ב מברכת את גרמניה על הצעד שנקטה

מדינת גרמניה החליטה, בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר על יישובי עוטף עזה והדרום בישראל, לאסור פעילות התומכת בארגון חמאס. ארה"ב בירכה אותה וקוראת למדינות נוספות לנקוט פעולה
מערכת ice | 
דגלי גרמניה וארצות הברית (צילום shutterstock)
ארצות הברית בירכה היום (חמישי) את מדינת גרמניה על ההחלטה שקיבלה כנגד ארגון הטרור חמאס, בעקבות הזוועות שביצעו מחבלי הארגון בבוקר ה-7 באוקטובר במדינת ישראל.
בגרמניה הוחלט כי תיאסר כל פעילות התומכת בחמאס, אשר מתבססת על ייעודו של האיחוד האירופי להגביל ולהפליל באופן מלא את התמיכה בקבוצת הטרור. כזכור, קנצלר גרמניה הצהיר עם פתיחת המלחמה וגילוי הזוועות על האיסורים לתמיכה בארגון הטרור, ואמר כי כל מי שיעשה זאת יעמוד לדין.
בתגובה להחלטת גרמניה נמסר מהבית הלבן כי "כפי שראה העולם ב-7 באוקטובר, חמאס הוא ארגון טרור מסוכן, שעוסק בפעולות ברבריות והחמיר והנציח את סבלו של העם הפלסטיני בכל שלב של המשבר הזה. אנו קוראים לממשלות אחרות ברחבי העולם לנקוט בפעולה תחת הרשויות שלהן כדי לחייב את חמאס באחריות כשהוא שואף לקיים את פעילות הטרור שלו".
עוד נמסר מהבית הלבן כי הם "ימשיכו לעבוד עם בעלי ברית ושותפים ברחבי העולם כדי להתמודד עם חמאס וארגוני טרור קטלניים אחרים. הפלסטינים לא אשמים ולא צריכים להמשיך לסבול בגלל התקפות הטרור הנוראיות של חמאס. חמאס אינו מייצג את שאיפות העם הפלסטיני, שראוי לחיות בביטחון, בכבוד ובשלום."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה