בעולם

המאמץ הבינ"ל להשבת החטופים: סבב הפגישות ברחבי העולם נמשך

אורית ואבירם מאיר, בני משפחתו של אלמוג הנמצא בשבי החמאס, נאמו בפני הקהילה היהודית ביוון. השניים צפויים להיפגש עם נשיאת המדינה, הארכיבישוף ונשיא הפרלמנט המקומי. מיצג הוקם למרגלות האקרופוליס, במקום אליו מגיעים המוני תיירים מדי יום
מערכת ice | 
אורית מאיר ואבירם מאיר בפני הקהילה היהודית ביוון (צילום המטה להשבת הנעדרים והחטופים)
אורית מאיר ואבירם מאיר, בני משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן שחטוף בעזה, נאמו אמש (ראשון) מול הקהילה היהודית באתונה, בירת יוון. הבוקר ייפגשו עם נשיאת יוון, קתרינה סקלארופולו, עם הארכיבישוף של אתונה וכל יוון, לרוניאמוס ועם נשיא הפרלמט היווני, קונסטנטין טסולאס.
הקהילה הישראלית באתונה וישראלים שנמצאים ביוון משתתפים במאמץ ההסברה הבינלאומי של ישראל במיוחד לאור התחושה כי יש צורך לאזן את התעמולה המוטית לטובת החמאס ולהביא את הסיפור של החטופים הישראליים בעזה לידיעת העולם. מיצג הוקם למרגלות האקרופוליס, במקום שאליו מגיעים אלפי תיירים מדי יום. המבקרים עוברים על פני תמונות החטופים ומזדהים.

המיזם הוקם כחלק מקמפיין עולמי בשאיפה ליצור לחץ בינלאומי להשבת החטופים הביתה בהקדם. רה"מ בנימין נתניהו, נפגש לפני כשבועיים עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס. "ידידי הטוב קיריאקוס, טוב מאוד לראותך פה", אמר לו נתניהו. "אני מעריך את הסולידריות שלך, של הממשלה שלך ושל העם היווני בשעה אפלה זו. זה מאבק נגד הציוויליזציה. זה הציוויליזציה נגד הברבריות. אנחנו בצידה של הציוויליזציה, ועלינו להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאע"ש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה