בעולם

עצוב: נחשפה הסיבה הטרגית למותו של אגדת הכדורגל

אבל כבד שורר באנגליה בעקבות פטירתו של אחד מאגדות הכדורגל בהיסטוריה של המשחק., בובי צ'רלטון, שהלך לעולמו בגיל 86 לאחר שסבל ממחלת הדמנציה. צ'רלטון שהה בבית אבות בעקבות מחלתו ולפני כשבועיים נפל כשניסה לקום מכסאו, לאחר שהופיעו סימנים בגופו הוא הובהל לבית החולים ושם כעבור מספר ימים נפטר מפצעיו
מערכת ice | 
בובי צ'רלטון (צילום ויקיפדיה)
בובי צ'רלטון נחשב לאחת מאגדות הכדורגל בהיסטוריה של המשחק הכל כך אהוב באנגליה. לאחר שחלה במחלת הדמנציה, הוא עבר להתגורר בבית אבות שיתאים לצרכיו וב-16 באוקטובר הוא הובהל לבית החולים מקסלספילד לאחר שסימני נפיחות התגלו בגופו, בעקבות חבלות שקיבל בעת שנפל מכסאו בניסיון לקום ממנו.
תחילה עובדי בית האבות חשבו שמדובר בכמה מכות יבשות ולא פינו אותו לבית החולים אך לאחר שהתגלו סימני נפיחות באזור גבו וסימני חבלות נוספים, החליטו לפנותו. חמישה ימים בלבד לאחר שהובהל לבית החולים, נפטר צ'רלטון מפצעיו ותושבי הממלכה הבריטית התבשרו על האירוע העצוב.  
קבוצתו האהובה של צ'רלטון, מנצ'סטר יונייטד, ספדה לשחקן העבר שבילה כמעט את כל הקריירה שלו במועדון האדום ונחשב לאחד מהשחקנים האהובים ביותר על אוהדיו. בקבוצה אמרו כי טקס מיוחד יתקיים בהלווייתו ויאפשר לאוהדיו ומעריציו לחלוק לו כבוד אחרון, כאשר לאחר מכן משפחתו תנהל הלוויה פרטית.
בבית החולים בו נפטר צ'רלטון פרסמו את הממצאים שהתגלו עם הגעתו ואת אשר התרחש לאחר מכן ועד רגע פטירתו. על פי דברי הרופאים, צ'רלטון נפל ופגע באדן החלון ואף ככל הנראה נחבל מרדיאטור שהיה במקום. הוא סבל משברים רבים בצלעות שסיבכו את מצבו, שממנו לא הצליח להשתקם וכאמור, חמישה ימים אחר שהגיע לבית החולים, נפטר מפצעיו והותיר את עולם הכדורגל כואב ועצוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה