בעולם

בצל המלחמה: ארה"ב בחרה את השגריר הבא בישראל

הסנאט בארצות הברית אישר את המינוי של ג'ק לו לכהן בתפקיד שגריר ארה"ב בישראל. לו היהודי בעל עבר פוליטי נרחב ובקרוב ייכנס לתפקידו ויחליף את טוס ניידס
מערכת ice | 
ישראל, ארצות הברית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הסנאט האמריקני אישר את מינויו של ג'ק לו בן ה-68 לכהן בתפקיד שגריר ארה"ב בישראל. המינוי, שתהליך אישורו הואץ בעקבות המלחמה, נתקל בהתנגדות מצד הרפובליקנים בעיקר הודות לחלקו של לו בחתימת הסכם הגרעין של הנשיא לשעבר ברק אובמה עם איראן ב-2015.
לו היהודי כיהן בעבר כשר האוצר האמריקני וכראש סגל הבית הלבן של אובמה. הוא יכנס בקרוב לתפקיד ויחליף את טום ניידס שעזב את התפקיד אחרי כשנתיים בשל "סיבות אישיות".
החל מתחילת מלחמת חרבות ברזל ארה"ב תומכת בישראל בצורה חסרת תקדים, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ומזכיר המדינה האמריקאי ביקרו בישראל בשבועות הראשונים של המדינה וכבר בסמוך לתחילת המערכה ארה"ב אישרה מתן מענק חסר תקדים לישראל אשר עומד על מיליארדי דולרים.
טרם המלחמה אושר כי בעלי דרכון ישראלי יצטרפו לרשימת המדינות הזכאיות לפטור מויזה על מנת להיכנס לארצות הברית. על מנת להיכנס לרשימה הזו ישראל הייתה צריכה לעשות שורה של צעדים שארה"ב הציבה להן. כעת על מה שנותר הוא לאחל לשגריר החדש בהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה