בעולם

הפדרציות היהודיות בארה"ב למען ישראל: הסכום המטורף שגייסו נחשף

על רקע ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל, גייסו הפדרציות היהודיות בארצות הברית למעלה ממיליארד וחצי שקל עבור מדינת ישראל. סכום זה מתווסף לעשרות מיליונים שגויסו עם תחילת המלחמה
מערכת ice | 
ג'וליה פלאט (צילום הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה)
ברקע ביקור הנשיא ביידן ובנוכחות צעירה שניצלה מהטבח במסיבה: הפרדציות היהודיות בארה"ב גייסו למעלה ממיליארד וחצי ש"ח עבור ישראל. רגע לפני הגעתו של הנשיא ביידן לארץ, הפדרציות היהודיות בארה"ב גייסו סכום חסר תקדים של למעלה ממיליארד וחצי ש"ח (1,500,000,000) עבור ישראל. 
הסכום האדיר הזה יוקצה לצרכים דחופים, כמו טיפול רפואי, שירותים. חירום, פינוי תושבים, תחבורה, מגורים, תמיכה לנפגעי טרור, טיפול בטראומה ותמיכה פסיכולוגית. בנוסף, הכסף אמור לסייע להתכונן לצרכים שיעלו בטווח הארוך. 
באירוע גיוס כספים שנערך הלילה השתתפו נציגים מהמנהיגות של שני בתי הקונגרס משתי המפלגות, ראשי בית הנבחרים, וכן נציגי ממשל בכירים, וביניהם המזכיר הכללי לביטחון המולדת, אלחנדרו מיורקס. באירוע השתתפה גם נועה, צעירה ישראלית שברחה מהטבח במסיבה ברעים, ושיתפה את הקהל בסיפור המרגש והכואב שלה.  

יו"ר הפדרציות היהודיות בארה"ב ג'ולי פלאט: "התמיכה של הקהילה היהודית בארה"ב במדינת ישראל היא חסרת תקדים, הקהילה היהודית בארה"ב הייתה ותמיד תהיה עמוד איתן של תמיכה בישראל, והסיוע שאנחנו מעבירים עכשיו הוא הוכחה לכך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה