בעולם

אחרי שמקדונלד'ס ישראל תמכה בחיילים: הרשת הטורקית תרמה לפלסטינים

מקדונלד'ס טורקיה מתגייסת לטובת תושבי עזה - והכל דווקא "בגלל" מקדונלד'ס ישראל שחילקה ארוחות בחינם לחיילי צה"ל
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
מקדונלד'ס טורקיה הודעה כי היא מתגייסת להקלת המשבר ההומניטרי בעזה, ותורמת סך של מיליון דולר ל"נפגעי הסכסוך", תוך תשומת לב מיוחדת לנשים, ילדים וקשישים.
היוזמה נבעה מביקורת שספג הזכיין הטורקי של מקדונלד'ס, דווקא בעקבות יוזמה של מקדונלד'ס ישראל, לתמוך בחיילי צה"ל ולהעניק להם ארוחות חינם בעקבות המלחמה. הגילוי בטורקיה גרם לקריאות להחרים את ענקית המזון המהיר בטורקיה.

בתגובה, פרסמה מקדונלד'ס טורקיה הצהרה רשמית בה הדגישו את מעמדם כעסק בבעלות מקומית וכי אין קשר תפעולי או ארגוני בין מקדונלד'ס טורקיה למקדונלד'ס ישראל. לפי ההצהרה, מקדונלד'ס ישראל פועלת באופן עצמאי ואחראית הבלעדית להחלטות העסקיות והתקשורתיות שלה.
גם ברשתות מקדונלד'ס בכוויית וסעודיה כבר הודיעו כי יתמכו כלכלית בתושבי עזה. רשת אחרת, מקדונלד'ס פקיסטן, נאלצה אף היא לפרסם הבהרה המתנערת מכל קשר למותג הישראלי, אשר מקבל החלטות באופן עצמאי עבור המדינה שלהם.
 
כזכור, רשת מקדונלד'ס בישראל הודיעה ביום שני השבוע כי על רקע המלחמה, הסבה חמש מתוך מסעדותיה בדרום הארץ לטובת תרומה של אלפי ארוחות מדי יום לחיילים בשטח ובשטחי הגיוס וגם לבתי החולים. במקביל, הרשת תעניק 50% הנחה לכוחות הביטחון וההצלה במדים בכל המסעדות ברחבי המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה