בעולם

תלבושות מהטיטאניק ומסרטי באטמן: המכירה הפומבית יוצאת לדרך

אלפי פריטי אספנות מיוחדים צפויים להימכר במסגרת מכירה פומבית שיקיים בית המכירות "ממורביליה". במכירה יוצעו תלבושות ואביזרים מסרטים מצליחים כמו בובת הראש של C-3P0 ממלחמת הכוכבים
מערכת ice | 
כרזת הטיטאניק (צילום יחצ)
בית המכירות הפומביות "ממורביליה" הודיע על מכירה פומבית מיוחד של שלושה ימים בה ימכרו תחפושות ואביזרים מהסרטים הכי מצליחים. מה"ראש" של האנדרואיד C-3PO מסרטי מלחמת הכוכבים, דרך התלבושת האייקונית של לאונרדו דיקפריו מטיטניק ועד התלבושת של באטמן.
באירוע המיוחד שיתקיים באמצע חודש נובמבר, צפויים לעמוד למכירה לא פחות מ-1,800 פריטי אספנות שונים כשה"ראש" של C-3PO צפוי להיות הפריט שיימכר במחיר היקר ביותר. הערכות שונות מדברות על כ-14.6 מיליון דולר.
סטפן ליין, בעלי החנות "Propstore" שתספק את הפריטים הנדירים אמר: "יש לנו את הארכיון המלא מצילומי מלחמת הכוכבים. אנחנו מחזיקים בתלבושות ואביזרים שונים." ליין הוסיף ואמר: "בידנו גם התסריטים המקוריים עם הערות הבמאי."
פריט נוסף שהצליח למשוך את תשומת לבם של המתעניינים הוא השוט המקורי של האריסון פורד מסרטי אינדיאנה ג'ונס האהובים. המחיר ההתחלתי של השוט צפוי להיעמד על כ-120,000 דולר ובסופו של דבר הוא צפוי להימכר ב-242,000 דולר.
הנעליים של טום הנקס מ"פורסט גאמפ" יעמדו גם הן למכירה כאשר המחיר ההתחלתי שלהן יעמוד על כ-19,000 דולר והן צפויות להימכר ב-36,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה