בעולם

יורש העצר הסעודי מפתיע: "הסכם שלום עם ישראל קרוב מתמיד"

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמן הודה בראיון ל"פוקס ניוז" האמריקאי כי הסכם נורמליזציה בין ישראל לארצו הולך ומתקרב ומבטיח לעבוד עם כל ממשלה שתהיה בישראל. לדבריו של בן סלמאן יהיה מדובר בהסכם הגדול ביותר מאז המלחמה הקרה
מערכת ice | 
מוחמד בן סלמאן אאל סעוד (צילום יוטיוב/ כאן חדשות)

הדיבורים בימים האחרונים על הסכם נורמליזציה אפשרי בין ישראל לערב הסעודית הולכים ומתרבים. עכשיו גם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמן הודה כי הסכם כזה קרוב מתמיד. בראיון אותו העניק ל"פוקס ניוז" האמריקאי אמר בן סלמן כי הוא מבטיח לעבוד עם כל ממשלה שתהיה בישראל, הזכיר כי להסכם כזה עדיין נדרש פתרון לסוגיה הפלסטינית וטען כי אם לאיראן יהיה נשק גרעיני אז גם ערב הסעודית תרצה לפתח כחלק מההסכם.

"הסכם עם ישראל יהיה הגדול ביותר מאז המלחמה הקרה" אמר בן סלמן והוסיף: "כרגע אין לנו יחסים איתם אך כל יום שעובר מקרב אותנו יותר להסכם כזה, מתנהל עם ישראל משא ומתן טוב, אבל אנחנו עדיין צריכים לראות מה עושים עם הפלסטינים, אנחנו מקווים שהסכם כזה יביא להקלה לפלסטינים וימצב את ישראל כשחקנית חשובה במזרח התיכון".

יורש העצר הסעודי התייחס גם ליחסיו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וטען: "יש לנו יחסים מעולים איתו. אנחנו עובדים ביחד על יצירת הסכם שלום בין ישראל לפלסטינים, ביידן חד, חריף וממוקד, הוא צריך להתמודד על כהונה נוספת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה