בעולם

מאסק מותקף: "מעודד התבטאויות אנטישמיות ברשת החברתית שלו"

הארגונים היהודיים בארצות הברית לא אהבו את פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם האיש העשיר בעולם אמש וטענו כי מאסק מעודד אנטישמיות ברשת החברתית שלו X. בנוסף לכך נטען כי המיליארדר בעצמו התבטא בעבר באופן אנטישמי נגד הקהילות היהודיות במדינה.
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם האיש העשיר בעולם אלון מאסק ושיבח אותו על מלחמתו באנטישמיות. אולם דברים אלה לא עשו רושם על הקהילות היהודיות שזעמו על פגישתו של ראש הממשלה עם בעלי הרשת החברתית X וטסלה. סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ד"ר יזהר הס אמר לאחר הפגישה: "הבחירה של ראש הממשלה להיפגש עם מאסק היא לא פחות משערורייה. בחסותו טוויטר הפכה פלטפורמה לגילויי אנטישמיות. מדובר במהלך שמסכן יהודים ברחבי העולם ויריקה בפרצופם של יהודי ארצות הברית".

מבקריו של מאסק מאשימים אותו כי הוא לא רק נותן במה לאנטישמיות, אלא הוא בעצמו נשא בעבר אמירות כאלה. בתחילת החודש האשים המיליארדר את הליגה נגד השמצה ארגון הנלחם באנטישמיות כי הוא אחראי לצניחה בהכנסות הרשת. "הם מאשימים אותי באנטישמיות באופן שגוי. אם זה יימשך נצטרך להגיש דיבה נגד הליגה להשמצה כדי שיסירו את האנטי מהשם שלה" טען אז מאסק.

בפגישתו אמש עם נתניה טען מאסק כי הוא מתנגד לאנטישמיות: "אני נגד אנטישמיות ונגד כל דבר המקדם שנאה וקונפליקט. חופש הביטוי אומר שאם אתה לא אוהב משהו שאומרים לך, זה לא חופש ביטוי. אם אנשים יחשבו הפלטפורמה לא נעימה, הם לא ישתמשו בה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה