בעולם

המחאה מתפשטת לארה"ב: צפו בקבלת הפנים לנתניהו בסן פרנסיסקו

אחרי הקרנת הכתובות המשפילות על כלא אלקטרז, מחאת ההייטק מקרינה מיצגי מחאה נגד ראש הממשלה גם על בניינים בסן פרנסיסקו: "הצילו את אומת הסטרטאפ שלנו, אזהרת נתניהו"
מערכת ice |  4
מחאת ההייטק בסן פרנסיסקו (צילום UnXeptable)
"שבוע המחאה" בארצות הברית של מתנגדי המהפכה המשפטית החל הלילה (ראשון) לקראת נחיתתו של רה"מ בנימין נתניהו בסן פרנסיסקו לפגישה עם המיליארדר אילון מאסק, משם ימשיך לעצרת האו"ם בניו יורק.
מחאת החקיקה יוצאת מגבולות ישראל ומיצגי מחאה חריפים ממתינים לנתניהו ברחבי ארה"ב. אמש, פעילי המחאה העולמית UnXeptable ארגנו לנתניהו קבלת פנים לא נעימה, כאשר במבצע לילי הקרינו על אתרים מוכרים בעיר את מסר מחאת ההייטק, המכוון לסיליקון ואלי, Save Our Startup Nation.
 
בנוסף הפליגו פעילים בסירה והקרינו מיצג מחאה עוקצני גם על גבי קירות כלא אלקטרז המפורסם, הנמצא על אי מבודד בכניסה למפרץ סן פרנסיסקו. בסרטון שעלה ברשתות החברתיות ניתן לראות כלי שיט מגיע סמוך לשערי הכלא ומקרין את השקופיות "ברוך הבא ביבי" עם תמונת ראש הממשלה מאחורי סורגים, "ברוך הבא לאלקטרז ביבי", ו"נתניהו דיקטטור במנוסה".
 
לטענת המוחים, המסר אותו הם רוצים להעביר לעולם הוא כי "ראש הממשלה נאשם בפלילים ופועל להפוך את ישראל לדיקטטורה".
לפני המראתו הלילה תקף נתניהו במילים חריפות את המוחים נגדו בחו"ל ואמר שהם "חוברים לאש"ף ולאיראן". לדברי נתניהו, "המחאה מאורגנת וממומנת ופורמות את כל הגבולות. הם מוציאים את דיבתה של ישראל בעולם".

בעקבות הביקורת הרבה שספג על ההשוואה, לאחר מכן פרסם הבהרה: "כשראש הממשלה השתמש במילה 'חוברים', הוא התכוון לעובדה שבזמן שראש ממשלת ישראל ייצג את מדינת ישראל בבימת האו"ם, יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS - אזרחים ישראלים - דבר שלא קרה מעולם. יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלה ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל".
 
"כוח קפלן" הגיב לדברי רה"מ: "נתניהו מחבר את ישראל לפולין, הונגריה טורקיה ואיראן, משטרים דיקטטורים אפלים. האו הרס את תדמית ישראל בעולם, והדבר היחיד שעוד מציל אותה הם המפגינים והמפגינות ששומרים על הערכים הדמוקרטיים של ישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחחח 100 מפגינים ממומנים מישראל ועאלק מתפשטת
    אילן האקדמאי 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה תעמולה זולה שהציבור לא קונה צריך להעמיד לדין את על פוגעי יחסי החוץ והבטחון של המדינה עליבות של מטורפים
    סגור
  • 3.
    ההפגנות של המפסידים בבחירות , גובל במחלת נפש. (ל"ת)
    מיכה 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    טוב מאד!! שהפרה המשוגעת תשתגע ותביא לו שבצ (ל"ת)
    חוזה עתי דות 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוכרי ישראל!! פשוט!!
    ש. 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שמפגין יחד עם תומכי אשף והבי די אס נגד ישרטל אכן הוא עוכר ישראל
    סגור