בעולם

רשת המלונות ספגה מתקפת סייבר ולקחה פרטי אשראי על פתק

קבוצת האקרים תקפה את רשת המלונות MGM שפועלת בלאס וגאס, ואורחים נאלצו לעמוד בתורי ענק כדי לקבל חדר. לבסוף התגלה כי פרטי האשראי של הלקוחות נרשמו על פתק, שהמפתחות לא עובדים ושבחדרים כבר יש אנשים
מערכת ice | 
מתקפת סייבר על רשת מלונות (צילום freepik)
בשבוע האחרון רשת המלונות MGM ריזורטס חוותה מתקפת סייבר אכזרית שהשביתה את המלונות שלה בלאס וגאס. במהלך התקיפה עשרות ומאות מהאורחים נאלצו לחכות בתורי צ'ק אין ארוכים, שבסופם נרשמו פרטי האשראי שלהם על פתק. 
זה לא נגמר כאן. לפי בלומברג, אורחים רבים שקיבלו מפתח דיגיטלי גילו שהוא בכלל לא עובד, ואלו שכן הצליחו להיכנס לחדרם גילו שכבר יש בו אנשים. 
לצערה של הרשת, מי שצפתה וחוותה על בשרה את התסכול של המצב היא יו"ר נציבות הסחר הפדרלית של ארה"ב, לינה קאן, שהייתה אחת מהאורחים שביקשו לבצע צ'ק אין. כאשר קאן הצליחה להגיע לעמדת הקבלה, פקיד הקצה לה חדר וביקש לרשום את פרטי האשראי של על פתק. כאשר קאן שאלה כיצד הרשת דואגת לאבטחת מידע במקרי תקיפה שכאלו, הפקיד לא ממש ידע לענות לה.
זה הרגע לציין שבין התפקידים הרבים של קאן, עליה גם לוודא כי חברות דואגות להגן על מידע רגיש של הצרכנים שלהן. בעקבות המקרה עדיין לא ידוע אם קאן תורה על בדיקה מקיפה של הרשת בנושא אבטחת מידע.
עוד התגלה כי המתקפה התבצעה כנראה על ידי קבוצת האקרים בשם Scattered Spider, והיא עדיין לא סיימה את פעילותה היות שחלק משירותי המלונות עדיין מושבתים, ועובדים נאלצים להחליף פעולות דיגיטליות רבות בעבודה ידנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה