בעולם

הסולחה בוטלה: למלך צ'ארלס "אין זמן" לפגוש את הארי

למרות הניסיון המכובד להביא את המלך צ'ארלס ובנו להיפגש, הפיוס בין השניים לא ייצא לדרך השבוע כפי שתוכנן. לפי דיווחים למלך אין משבצת פנויה ביומנו בשביל בנו הסורר
מערכת ice | 
הנסיך הארי, המלך צ'ארלס (צילום shutterstock)
התכנון לפייס בין המלך צ'ארלס ובנו הסורר הארי כנראה כבר לא ייצא לפועל. אחרי שאתמול פורסמו הקלטות חדשות של הנסיכה דיאנה שחשפו כי המלך היה מאוכזב כשבנו נולד וגילה שמדובר בבן ולא בת, פגישת הפיוס שהייתה אמורה להתקיים בבריטניה השבוע לא תקרה.
לפי הדיילי מייל, הנסיך הארי עתיד להגיע השבוע לבריטניה אחרי שביקר במשחקי האינביקטוס שייסד. בבריטניה הוא ייקח חלק באירוע צדקה של ארגון שבו הוא תומך כבר כ-15 שנה, ובין היתר תוכנן כי ייפגש עם אביו לראשונה זה חודשים בפרטיות. עם זאת, היום (ראשון) נודע כי למלך צ'ארלס "אין זמן ביומנו" עבור הפגישה עם בנו. לצד זאת, נודע כי הנסיך ויליאם כלל לא היה בקשר עם אחיו מאז שהתפרסם הספר השערורייתי של הארי בינואר, ועל כן לא היה שום תכנון לפגישה ביניהם.
נזכיר כי במהלך סוף השבוע הנסיך ורעייתו מייגן מרקל צולמו בהופעה של ביונסה. במהלך המופע ניתן לראות את מרקל רוקדת ונהנית מכל רגע, בעוד שהנסיך נראה עגמומי ולא ממש נוכח. 
 
 
אף שהיה ניתן להניח כי יהיה זה הנסיך שיבקש לבטל את הפגישה לאור ההקלטות הקשות שנחשפו, ייתכן והיה זה הריאיון שהעניק בסרט הדוקומנטרי על משחקי אינביקטוס בנטפליקס שגרם למלך לשנות את דעתו. בריאיון האשים הארי את משפחתו בכך שלא נתנו לו את התמיכה המקצועית והמקיפה לאחר מותה של אמו, הנסיכה דיאנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה