בעולם

"אני שוכבת עם המטופלים שלי כדי להציל את הנישואים שלהם"

כוכבת פורנו לשעבר מארה"ב מעניקה כיום טיפולי מין לזוגות, והיא עושה זאת בשיטת ההדגמה. לטענתה היא מקבלת אישור מנשים רבות לשכב עם הבעלים שלהן, וכך היא מצילה את חיי הנישואים שלהם
מערכת ice |  1
טיפול פסיכולוגי (צילום freepik)
כוכבת פורנו לשעבר מארה"ב עשתה הסבה מקצועית והיום היא משמשת מטפלת מינית לזוגות רבים. אז מה שיטת הטיפול הייחודית שהיא מביאה עימה לפגישות? ובכן, היא מקיימת יחסי מין עם הזוג, כשלרוב כמובן מדובר בגבר. 
לדבריה של אוליביה בנטלי (46), היא "הצילה נישואים" כששכבה עם מטופלים, וכי משרתה "משנה חיים". לטענתה העובדה שהיא מעורבת בצורה פיזית בטיפולים היא חלק מהמשיכה שבטיפול. לפני שעברה לטפל בזוגות היא הייתה כוכבת פורנו במשך כ-15 שנה. 
בנטלי, שעושה כ-500 אלף דולר בשנה, שיתפה את הניו יורק פוסט כי לפעמים היא רק מנחה או מציגה תנוחות ופעולות מסוימות על הבעל. לעיתים קרובות, לדבריה, האישה גם נותנת לבעל אישור לבקר את בנטלי לבדו: "חלק מהנשים אומרות: 'אני לא תמיד רוצה להיות מעורבת בזה, אבל אני רוצה לדעת מי אתה, אני רוצה לאשר את הרגשות שלו ואני אתן לו לבוא לראות אותך".
יש לציין כי בנטלי לא מחזיקה בתעודה רשמית לעסוק בטיפול פסיכולוגי, אך יש לה את המקבילה של תעודת הוראה אמריקנית, לצד ניסיון רב כאמור בעולם המיני. 
בנטלי מוסיפה עוד על הייעוץ שלה בכך שהיא מעודדת זוגות לשמור על כושר גופני, בטענה שזה עוזר להעלות את הביטחון ואת הליבידו. לבסוף, היא יוצאת נגד נשים שאחרי הנישואים מודיעות לגברים שלהן שהן לא חושקות יותר בסקס, ובכך מביאות אותם לחפש מין במקום אחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצי מיליון דולר לשנה
    קשישה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רע, ולא צריך להיות זונת רחוב שמקבלת עשרות לקוחות ביום. עם חצי מיליון דולר אפשר לקנות בית יפה בארהב, להשכיר אותו, לצבור עוד ועוד בתים וככה להתחיל לייצר הכנסה פסיבית יפה, כי בעתיד כבר יהיה קשה לאישה למצוא לקוחות שיסכימו לשלם על יחסי מין. אחרי גיל מסוים הגברים פשוט מוותרים על ההצעה ובטח ובטח כבר לא מוכנים לשלם.
    סגור