בעולם

אזהרה חריגה של הרשויות: קופי פרא מסתובבים ברחובות

מדינת פלורידה יצאה באזהרה נרחבת לגבי קופים מזן "קוק רזוס" שמסתובבים בחופשיות ברחובות. קופים אלה יכולים להיות מאוד אלימים אם מנסים להאכיל אותם
מערכת ice | 
קוף טנזני (צילום ויקיפדיה)
פלורידה חווה לאחרונה המוני קופי בר שמסתובבים ברחובות העיר אורנג' סיטי שבמדינה, באין מפריע. במשטרת אורנג' סיטי התקבלו עשרות קריאות ודיווחים על הקופים מזן "קוק רזוס" שיכולים להיות תוקפניים, במיוחד אם מאכילים אותם.
קופי הקוק רזוס מגיעים במקור מיבשת אסיה, בחלק מהקופים בעיר אף התגלה זיהום ויראלי שיכול לגרום לנזק מוחי לבני אדם, במקרים מסוימים הנזק מנשיכה של אותם קופים אף יכול להגיע למוות.
הקופים הגיעו לפלורידה במקור בשנות ה-30, על ידי מפעיל סירה ששחרר שישה מהם על מנת לייצר לו פרנסה בתחום התיירות. מאז הם הספיקו להגיע לאורנג' סיטי, עיר שנמצאת במרחק קטן יחסית של כ-60 קילומטר מהמקום בו השישה שוחררו לראשונה.
 
מתוך עשרות הקריאות שהתקבלו במשטרה המקומית, כ-18 מהם נגמרו בנשיכה ושריטה של הקופים האלה. החוק במדינת קליפורניה אף קובע כי האכלת חוקי בר עלולה להכניס אתכם למאסר של 60 יום, זאת בנוסף לקנס של כ-500 דולר שאתם עלולים לקבל. כעת התושבים בעיר השקטה נקראו לא להתקרב לאותם קופים ובטח שלא להאכיל אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה