בעולם

תדהמה בלונדון: לאן נעלמו תכשיטי זהב מהמוזיאון הבריטי?

תכשיטי זהב ואבני חן חלקם מהמאה ה-15 נעלמו מאחד המחסנים במוזיאון הבריטי בלונדון, בתגובה החליטה הנהלת המוזיאון לפטר את אחד מהעובדים, המשטר הודיעה כי תחקור את נסיבות היעלמות הפריטים האבודים
מערכת ice | 
לונדון (צילום ויקיפדיה)

תדהמה במוזיאון הבריטי בלונדון: תכשיטי זהב ואבני חן, חלקם מהמאה ה-15 נעלמו מאחד המחסנים במוזיאון, בתגובה להיעלמות הפריטים הודיע המוזיאון על פיטוריו של עובד החשוד בהיעלמות הפריטים, המשטרה הודיעה כי תחקור את הנאשם. מהמוזיאון נמסר כי בין הפריטים החסרים יש תכשיטי זהב ואבני חן מהמאה ה-15 לפני הספירה ועד המאה ה-19 לספירה. רוב הפריטים הוגדרו על ידי המוזיאון כפריטים קטנים שנשמרו במחסן ששייך לאחד האוספים במוזיאון. לא מדובר בפריטי תצוגה שהוצגו בחזית המוזיאון אלא כאלה שנשמרו למטרות אקדמיות ולמטרות מחקר.

מנהל המוזיאון הודיע על שינויים בנהלי האבטחה בעקבות התקרית ואמר כי מדובר בתקרית חריגה ביותר וכי המוזיאון עושה כל שביכולתו על מנת לשמור על כל הפריטים בצורה המחמירה ביותר, החקירה מתנהלת בשיתוף גורמים מקצועיים כדי להשלים את רשימת הפריטים החסרים והליך משפטי נפתח נגד העובד החשוד בהעלמת הפריטים.

המוזיאון הבריטי נוסד לפני 264 שנה ונחשב לאחד מאתרי התיירות האהובים והפופולאריים בלונדון ומושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. הוא ידוע בזכות אוסף העתיקות הגדול שלו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה