בעולם

כנופיית השודדים שמשגעת את פריז: כך שדדה תכשיטים בעשרות מיליוני אירו

כנופייה חדשה מטילה אימה על פריז ועל העסקים היוקרתיים בה. הכנופייה מגיעים לחנויות באופן רגלי ומאיימים על בעלי החנויות עם אקדח משתיק קול
מערכת ice | 
שוד (צילום freepik)
אירוע חריג התרחש שלשום (שני) בפריז שבצרפת, במסגרתו, שלושה גנבים שדדו את פיאג'ט, חנות תכשיטים בלב העיר. שלישית השודדים נמלטו בסוף השוד רגלית ועל פי החשד גנבו ציוד בין 10 ל-15 מיליון אירו.
על פי הפרסומים, שלישית השודדים הם שני גברים ואישה. הם נשאו עימם אקדח עם משתיק קול. זו לא הפעם הראשונה שבאזור הזה מתבצעים מעשי שוד - לפני שלושה חודשים נשדדה חנות תכשיטים של המותג "בולגרי", חנות שנמצאת במרחק של 100 מטרים בלבד מפיאג'ט.
את האירוע חוקרת יחידת BRB, יחידה מיוחדת לחקר מעשי שוד ופריצות. במסגרת החקירה, המטרה של היחידה היא לפענח את שני מקרי השוד ולמצוא את הקשר בין שני מקרי השוד השונים בתקווה, למצוא את הגורם המחבר ולעלות על זהות הכנופייה. 
חברת איגוד חנויות התכשיטים והשעונים בצרפת, סנדרין מרקוט, אמרה בראיון שהעניקה  לאחרונה לטלוויזיה הצרפתית על רקע מקרי השוד: "אף שזה נכון שההיקף ירד באופן דרמטי במהלך השנים, מאז שהקורונה הסתיימה בשנתיים האחרונות, מספר מעשי השוד והפריצות הולך וגדל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה