בעולם

התפתחות בפרשת חטיפת הישראלי באתיופיה: המשפחה נקלעה לקרב יריות

התפתחות חדשה בחטיפת הישראלי באתיופיה: אף שמשרד החוץ טוען כי מדובר בחטיפה מבוימת, ילדיו של החטוף לא יודעים מה עלה בגורלם אביהם ואף נקלעו לקרב יריות שהתנהל בין החוטפים ובין המשטרה המקומית
מערכת ice | 
חטיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בימים אלו אנו עסוקים בעיקר ברפורמה המשפטית, ועל כן נדמה ששכחנו כי בעת זו ישנו לכאורה חטוף ישראלי באתיופיה. נזכיר כי בשבוע שעבר התקבל דיווח על כך שאזרח ישראלי בן 79 נחטף באתיופיה וכי זמן מה לאחר מכן עלה החשד כי מדובר בחטיפה מבוימת.
ההערכה הזו של משרד החוץ הביאה לכך שמשטרת ישראל פתחה בחקירת הונאה כאן בארץ, אך הדבר עדיין הותיר את ילדיו של החטוף ללא מענה מהרשויות הישראליות. לפי N12, הילדים קיבלו את הודעות הכופר ונסעו לאתיופיה כדי להתמודד עם המצב. ביעד הם יצרו קשר המשטרה המקומית וזו הנחתה אותם לקבוע פגישה עם החוטפים שלכאורה קשורים לארגון פשע מוכר במדינה.
במהלך אותה הפגישה החוטפים זיהו את השוטרים המוסווים שהגיעו למקום והחל קרב יריות. למרות זאת, החוטפים נמלטו ובני המשפחה נלקחו למלון, ואף התבקשו לא לצאת ממנו. מצבו של החטוף אינו ידוע, כמו גם מיקומו. על פי הערכות, משרד החוץ קבע כי מדובר בחטיפה מבוימת לאחר ששני חשודים בחטיפה נחקרו במשטרה ושוחררו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה