בעולם

חשפנית בשירות הצבא: זה התפקיד אליו התנדבה כוכבת הרשת

פאן-פי קוואנג הגיעה למדינה מוכת המלחמה ב-2022, כשתחילה עזרה לנשים ויתומים בלבוב; אחרי שהחליטה לעבור באופן מלא לאוקראינה, התחילה לעבוד כ"חשפנית תמיכה רגשית"
מערכת ice | 
הפלישה הרוסית לאוקראינה (צילום יוטיוב/ Channel 4 News)
משפיענית אינסטגרם שנסעה להתנדב במלחמה באוקראינה מצאה את הנישה שלה בסיוע לחיילים ומתנדבים כ"חשפנית תמיכה רגשית". פאן-פי קוואנג יצרה חשבון OnlyFans עבור חיילים ומתנדבים אוקראינים, שם היא מתארת את עצמה כ"בת זוג שמטיילת בעולם ומתנדבת כעת בחרקוב".
התוכן של הדוגמנית בת ה-33 כולל סרטוני חשפנות בזמן שנשמעות אזעקות ברקע ותמונות ללא חולצה עם משגרי רקטות. היא אמרה שהיא עושה הכל מ"הנקה רגשית חינם לחיילים ומתנדבים" ועד לחלוקת תרומות במזומן לאוקראינים ומתנדבים, על פי פרופיל OnlyFans שלה, שבו נכתב כי ההכנסות הולכות למאמציה ההומניטריים.

"אני הבחורה הסקסית באוקראינה שרוצה להתנדב, וכנראה גם תזרום איתך", אמרה ל"דיילי ביסט". קוואנג, שהתחרה בתחרות מיס טייוואן האמריקנית לשנת 2015, יצאה לראשונה לאוקראינה בנובמבר 2022 כדי להתנדב ולסייע לפליטים, עובדת במקלטים ובתי יתומים לנשים בעיר לבוב.
עם זאת, העבודה לא הייתה כל כך שונה מחוויות העבודה שלה בבית, מה שדחף את קוואנג לבחון סיוע ישיר לצבא. קוואנג, שזכתה גם בפרס הראשון באתגר הבריאות בחלל של נאס"א ב-2014, עברה לאוקראינה במשרה מלאה בפברואר. מאז היא סייעה בהתנדבות באזור מזרח דונבאס, שם היא עזרה לספק מים בעיירות המופצצות והציעה תמיכה רגשית לחיילים דוברי אנגלית בזמן שהיא לומדת אוקראנית.
באמצעות עבודתה ההתנדבותית בשטח, קוואנג יצרה מערכות יחסים רומנטיות שונות עם הגברים שפגשה וכיום יוצאת עם מפעיל מזל"ט אוקראיני, עובד תחנת כוח ושני עובדי טכנולוגיית מידע. על השולחן גם חיילים בינלאומיים. קוואנג יצרה מערכת יחסים עם לוחם מבריטניה שהיה חבר בקבוצת חיילים שניחמה כשספגו אבדות בדונבאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה