בעולם

על רקע השריפות ביוון: הפניקס קוראת למבוטחים ליצור קשר

השריפות ביוון גרמו לכלייתם של עשרות בתים ולפינוי של מאות תושבים; שני מטוסי כיבוי מסוג "אייר טרקטור" מטייסת "אלעד", טייסים, צוותי קרקע, ומומחים לשריפות יער מכבאות והצלה לישראל, חברו לכוחות הכיבוי המקומיים ולמשלחות סיוע מאיטליה וצרפת
מערכת ice | 
מטוס כיבוי ישראלי ביוון (צילום דוברות המשטרה וכב"ה)
קבוצת הפניקס הודיעה היום (ראשון) כי עם חברת מגנוס (חברת חילוץ) ולאור מזג האוויר הקיצוני ביוון, השריפות ופינוי תיירים מבתי מלון, היא עומדת בקשר עם משרד החוץ וקוראת למבוטחיה ולבני משפחתם ליצור קשר עם חדר המצב במוקד החירום בטלפון 03-7331177 ובוואטסאפ +972-508899698. כמו כן, מעדכנת קבוצת הפניקס כי האריכה את הפוליסה לכלל המבוטחים השוהים באזור ב-72 שעות ללא עלות.
גל החום באירופה גרם לשריפות ענק המשתוללות ביוון בימים האחרונים, ואשר הגיעו גם לאי התיירותי רודוס. זהו שיא עונת התיירות באי, שבו שוהים לפי ההערכות גם מאות ישראלים. השלטונות נערכים לפינוי תיירים מהמקום, ובסרטונים דרמטיים נראים המוני תיירים צועדים עם מזוודותיהם על הכביש בהימלטם ממוקדי האש.
באזורים אחרים ביוון גרמו השריפות לכלייתם של עשרות בתים ולפינוי של מאות תושבים. גם לישראל נציגות במאמצי הכיבוי; שני מטוסי כיבוי מסוג "אייר טרקטור" מטייסת "אלעד", טייסים, צוותי קרקע, ומומחים לשריפות יער מכבאות והצלה לישראל, חברו לכוחות הכיבוי המקומיים ולמשלחות סיוע מאיטליה וצרפת. הם פועלים במוקדי האש בערים מנדרה, מערבית לאתונה, לוטראקי שבמפרץ קורינתוס, האי רודוס ולאקוניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה