בעולם

הרצוג נפגש עם ביידן בבית הלבן: "החברות בלתי שבירה"

במסגרת ביקורו בארה"ב, צפוי הנשיא לקיים עם בכירי הממשל האמריקני ולשאת דברים בפני שני בתי הקונגרס האמריקני, שיתכנסו למושב מיוחד לציין את שנת ה-75 של מדינת ישראל
מערכת ice |  1
ביידן והרצוג
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (שלישי) עם מקבילו האמריקני ג'ו ביידן בבית הלבן בוושינגטון. בפתח דבריו אמר ביידן: "אמרתי לנתניהו שהמחויבות שלנו לישראל יציבה". בתגובה לדבריו אמר הרצוג: "יש לנו אויבים שחושבים שיש בינינו ויכוחים, אבל הם צריכים להבין ששיתוף הפעולה בינינו חזק".
עוד אמר הרצוג: "כמעט 50 שנה עברו מאז שנכנסת לפוליטיקה. תמיד עמדת לצידה של מדינת ישראל. זה אירוע שנועד לחגוג 75 שנות עצמאות לישראל, אבל ליבי בישראל ובוויכוח הסוער שעובר עלינו כחברה. זה ויכוח סוער, אבל הוא מעיד על הגדולה של הדמוקרטיה הישראלית. הדמוקרטיה הישראלית יציבה. אני מנסה גם עכשיו למצוא פתרון למשבר הזה דרך אנשים".

ביידן נשאל אם ראש הממשלה בנימין נתניהו מוזמן לבית הלבן, והשיב: "כן". הוא הוסיף כי "החברות בין ארה"ב וישראל היא בלתי שבירה".
במסגרת ביקורו בארה"ב, צפוי הנשיא לקיים עם בכירי הממשל האמריקני ולשאת דברים בפני שני בתי הקונגרס האמריקני, שיתכנסו למושב מיוחד לציין את שנת ה-75 של מדינת ישראל. 
לאחר מכן ימשיך הרצוג לניו יורק, שם יבקר במטה האו"ם וייפגש עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטארש. כמו כן ייפגש עם ראש עיריית ניו יורק ועם חברי הקהילה היהודית, ויתארח באירוע של הפדרציה היהודית של ניו יורק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביביהו שקרן בן שקרן
    ילדה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכויות להטב ונשים בסכנה בגלל אדם עלוב אחד
    סגור